Wacom tekentableau Help...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Draflinger

Wacom tekentableau Help...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 21:47

Hallo, Ik wil een wacom tekentable aanschaffen maarja waar moet ik op letten enzo ?
Ik heb er een op internet gezien die ik kan overnemen : deze link: http://link.marktplaats.nl/179610160 Is dit wat?
En ziet zn wacom tekentableu er dus zo uit? Ik had iets heel anders voor gesteld?

Alvast super bedankt.
En heeft eventueel iemand nog tips?

Skogsmulle

Re: Wacom tekentableau Help...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:01

Dat is toch echt een Wacom. Lachen
Ziet er prima uit. Misschien handig om te weten hoe groot hij is. Zelf heb ik een erg kleine Wacom (kaart formaat).
Een druk gevoelige tablet is wel zo fijn (dikkere lijnen als je harder drukt).
Ik zou vooral niet te duur beginnen, want het zou best nog wel eens zo kunnen zijn dat hij een jaar later ergens in een kast ligt. Knipoog

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:04

Diegene van marktplaats is er eentje van de Aldi, heeft een dik jaar geleden te koop gestaan, een oude versie van wacom die Aldi in een partij goedkoop heeft kunnen inkopen. Heeft nieuw iets van 30 euro gekost.
Hij is A6 formaat. Verder prima ding, werkt heel fijn. Ik heb em zelf ook Lachen Weinig extra's. Gewoon een pennetje met drukgevoelige punt en twee knopjes. Geen gum, geen sneltoetsen.. Maargoed, daar is de prijs dan ook naar Lachen

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:08

MysticTinker schreef:
Diegene van marktplaats is er eentje van de Aldi, heeft een dik jaar geleden te koop gestaan, een oude versie van wacom die Aldi in een partij goedkoop heeft kunnen inkopen. Heeft nieuw iets van 30 euro gekost.
Hij is A6 formaat. Verder prima ding, werkt heel fijn. Ik heb em zelf ook Lachen Weinig extra's. Gewoon een pennetje met drukgevoelige punt en twee knopjes. Geen gum, geen sneltoetsen.. Maargoed, daar is de prijs dan ook naar Lachen

Ik vind hem ook erg fijn, ik heb wel eens de luxere varianten gebruikt maar die vind ik eigenlijk minder, veel te veel poespas. Maarja, ik heb het dan ook geleerd met de oudere variant Tong uitsteken

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:10

Heb het even voor je opgezocht: ik heb em bij de Aldi gekocht voor 24,99 Haha!

Had zelf liever een grotere gehad, A4 formaat, maja das bijna niet te betalen Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door 8nnemiek op 17-07-08 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Skogsmulle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:11

En die op marktplaats is dus al 20 geboden. TS, kun je beetje eentje uit de winkel gewoon halen. Haha!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:11

Sja, jammer genoeg was dat toen een actie, en nu nergens meer te vinden voor die prijs..

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:12

Ik heb toen niet lang getwijfeld, meteen eentje meegenomen, want 25 euro is inderdaad geen geld voor een wacom!

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:17

Ik heb een wacom bamboo Lachen
Ben er wel blij mee, maar het heeft afentoe nog wat kuren.... maar dat kan ook aan mijn laptop liggen.
Hij was trouwens iets van 50 euro Lachen

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 09:33

Ik heb ook deze wacom!
Soms met de gewone muis vind ik het een beetje irritant, hihi, maar verder vind ik hem goed functioneren hoor! Ja

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 20:35

oekee bedankt voor jullie reacties:D ik zal eens vragen wat voor afmeting hij is:D

En met dat rare gekke ding kun je dus digi paarden maken of andere beesten? Tong uitsteken Bloos