[SCH] My Little Pony in aquarel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

[SCH] My Little Pony in aquarel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 17:34

Ik ben vorige week zonder enige ervaring naar een schilderscursus (aquarel) geweest. Helaas is de lesgeefster van de trap gevallen, brak ze haar voet en moest ze naar het ziekenhuis, met als gevolg dat we eigenlijk geen les gehad hebben en ik dus maar wat geprobeerd heb Knipoog

Ik ben dadelijk met een MLP begonnen, ook al deden anderen meer bloemen en landschappen en zo. Dat was niet echt iets voor mij. Nu ben ik ook aan een vogeltje bezig. Maar goed, dit is eruit gekomen. Het hele blad kon niet op de scanner, waardoor er een stukje staart/vleugel weggevallen is. Ook is de achtergrond met vlagen lichtblauw, maar zie je dit door het scannen niet goed.

(Lief zijn Haha! Dit is dus het allereerste wat ik heb gedaan qua kunstachtig iets op papier (behalve fotografie) in mijn hele leven Clown )

Afbeelding

Jukurensha

Re: [SCH] My Little Pony in aquarel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:37

Geweldig Lovers Een échte MLP. Die kleuren, en dat blije gezichtje. Heel erg mooi! OK dan!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:38

die heb ik vroeger gehad Vork was er weg van.
ziet er mooi uit, mooi kleurgebruik Knipoog

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 17:40

Bedankt Haha! Ik had een prentje op internet gevonden van een pony in deze pose (zelf uit het hoofd tekenen zonder voorbeeld is nog echt te moeilijk voor mij) maar ik vond die kleuren niet mooi, niet fris genoeg. Dus ik heb deze kleuren zelf maar gekozen en ik vond het ook wel vrolijk zo Lachen

Angelaatjuh: helemaal dezelfde?? Lijkt me sterk, want het figuurtje is van een blauwe pony en de andere kleuren zijn... van een andere pony Haha! Clown

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:49

Tieneke schreef:
Bedankt Haha! Ik had een prentje op internet gevonden van een pony in deze pose (zelf uit het hoofd tekenen zonder voorbeeld is nog echt te moeilijk voor mij) maar ik vond die kleuren niet mooi, niet fris genoeg. Dus ik heb deze kleuren zelf maar gekozen en ik vond het ook wel vrolijk zo Lachen

Angelaatjuh: helemaal dezelfde?? Lijkt me sterk, want het figuurtje is van een blauwe pony en de andere kleuren zijn... van een andere pony Haha! Clown

Nee maar wel zo'n gele met roze Lovers

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 17:50

Aha Haha! Ja, ik vond dat vrolijke kleuren om te combineren Haha! Op het prentje stond een blauwe pony met roze-paarse manen/staart. Vond ik echt niet zo mooi, veel te donker.

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:00

Hihi wie kan nou niet lief zijn bij het zien van zo'n lief plaatje? Haha!

Ik vind hem geweldig; vrolijk met heerlijke kleuren die dat benadrukken!
Ook bij mij brengt het oude herinneringen terug, ik heb zoveel MLP's gehad. Ik zou graag meer werk van je zien, ga je hier mee verder? Lachen

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 20:02

Bedankt! Ik denk het wel Lachen Tot nu toe zei schilderen me niks en ik heb die cursus maar gevolgd omdat mama me pushte. Maar ik vond het eigenlijk heel leuk, ook omdat je eigenlijk echt je eigen stijl kan hebben. Het vogeltje wat ik nu maak (een vinkje) is bijna af, ik gok morgen of overmorgen. Dan zal ik die ook plaatsen.

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:04

Leuk! Al zou ik zelf toch niet zo snel voor een bestaand wezentje gekozen hebben zeg maar. Maar schilderen kun je wel hoor! Ben benieuwd naar meer Lachen

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 22:31

ik vind hem erg leuk, echt een mlp, maar ook de uitstraling en de kleuren Ja
mooi zoals je met de schaduwen hebt gewerkt, hoop vlug meer van je te zien Knipoog

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 12:50

wow die is echt prachtig ik vind het ook heel sprekende kleuren Haha!