[FOTO] zomaar twee portretten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chocopasta

[FOTO] zomaar twee portretten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 21:51

Zomaar twee portretten uit twee shootjes die ik afgelopen week heb gemaakt.

1. Laura
Afbeelding

2. Sosha
Afbeelding

LisaLuna

Re: [FOTO] zomaar twee portretten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 22:03

Wauw prachtig, vind alleen de mascara niet mooi heel erg aan elkaar klonterig maar daar kan jij niks aan doen natuurlijk ,dat doen ze zelf Bloos.

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 22:37

vindt ze mooi Lachen!
jammer van de make-up van het onderste meisje.. dat leidt het wel een beetje af zeker voor een portret..

en jameer rechts van eerste foto dat stukje wit..of is dat van haar shirtje? dat stoort me niet zo erg maar als dat gewoon hetzelfde was als de rest was het mooier
hoop zelf ook dat ik over eenjaar zulke fotos kan plaatsen ..(gaat opleiding fotografie doen en wil verder in portretten van mensen Lachen!!)

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 10:09

Bedankt voor jullie reacties Ja
Dat wit is inderdaad haar shirtje.

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 13:10

De foto van Laura spreekt me het meest aan; mooi scherpgesteld, lekkere DOF en een sprankelende blik.
De aandacht gaat denk ik nog iets meer naar de ogen als je de onderkant weglaat tot net onder het kruisje.

De foto van Sosha vind ik technisch helemaal goed, maar toch iets minder pakkend dan de eerste.
Weet alleen niet goed waarom.

Maar mooi gedaan, hier wil ik wel meer van zien! Knipoog

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 13:15

bovenste foto moioi, maar iets van de onderkant is mooier nu kijk je eerst naar de ogen en dan naar het grote wittevlak.onderste foto vind ik minder,mascara is lelijk en trekt de aandacht

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 15:30

wow die eerste is mooi daar komen haar ogen echt super uit bijd e 2e vind ik ook de mascara wta klonterig maar verder is deze ook super

Riri94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 15:32

Ik vind de oorbellen van de 2e niet zo mooi Tong uitsteken maar voor de rest vind ik het hele mooie fotos

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:12

Móoie portretten! Dat zeker.
Ik vind vooral de eerste erg sprankelend. Het gezicht spreekt echt. Ze heeft heerlijke pretoogjes. Haha.

Ik vind ze beide erg naturel (positief!) ogen. Maar ik had hier en daar een pietsje nabewerking willen zien. Bijvoorbeeld de wegwerking van de mascaravlekken onder het rechteroog van het tweede model en hier en daar wat oneffenheden op haar voorhoofd. Dit geldt ook voor de witgekleurde mascara op het rechteroog van het tweede model.
Het is niet heel storend, maar werkt allemaal wel net mee aan het totaal van de foto. Lachen

Verder vind ik ze fototechnisch erg goed. Mooie composities, super belichting. Top! OK dan!