ik had een hoofd van een fjord voor iemand getekend maar die hoefde hem niet dus laat ik hem hier zien.
Ik wil hem graag echter krijgen, tips? GRAAG

graag netjes houden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

HorsesWoman schreef:Ziet er leuk uit hoor.
Mijn tip's :
- De neus is wel erg breed in verhouding tot de rest ook voor een fjord.- De oren zitten een beetje ver naar achter of het oog te ver naar voren.
Maar verder super goed hoor.
Juul schreef:Ik vind 'm grappig. De verhoudingen kloppen niet, vooral het oog is érg groot. Een echte Fjord zie ik er niet in, meer een stripfiguur zegmaar.
Juul schreef:Teken je met raster? Een raster kan voor een beginnende tekenaar een goede hulp zijn om de verhoudingen goed onder de knie te krijgen. Als je het een paar keer goed in verhouding hebt getekend, kun je het ook makkelijker uit jezelf goed doen.

saskiakefie schreef:hij is niet UK waardig

Beetje stripfiguur achtig, ik weet dat je dat niet bedoelde maar daar lijkt ie wel op
(compliment is dit hoor, (A) )
saskiakefie schreef:ja, ik vind het ook nutteloos, maar ik kan niks doen aan die regels van bokt. Ik waarschuw alleen even. Zo is het bij mij ook iedere keer gegaan.
TS: moet je niet verkeerd op vatten meid
Juul schreef:Idd, ik ook niet hoor meis. Volgens mij zijn alleen foto's van slechte kwaliteit, en tekeningen waar een slechte showfoto van is gemaakt niet toegestaan.