[FOTO'S]Zelfportret /zwart/wit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Charlotte_

[FOTO'S]Zelfportret /zwart/wit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-08 15:33

hallo,
eergister verveelde ik me..en ben dus fotos gaan maken : )
de fotos heb ik zelfgemaakt met een zelftimer...dus heb de camera op een stoel gezet..de timer ingedrukt en snel gaan zitten.. : P
de muur heb ik beplakt met kranten : P en ik heb mijn tv er neergezet en zwart wit beeld gemaakt..dit deed ik door elke keer op het knopje te drukken anders werdt het beeld weer blauw.

zelf vindt ik ze niet zo super gelukt..
ik wou een beetje de uidrukking geven..saai/verveeld en boos en verdrietig/ vindt het zelf wel aardig gelukt : )
daarna ben ik ook nog even naar buiten gegaan. hier wou ik de uitdrukking dromerig geven.

graag tips en commentaar : )!!

de camera is een normale digi camera.

alvast bedankt : )!

foto1:
Afbeelding
foto2: vindt hem zelf niet zo..
Afbeelding
foto3: Sigaar
Afbeelding
foto4:
Afbeelding

foto5:
Afbeelding

foto6:
Afbeelding
foto7:

Afbeelding
groetjes charlotte : D

PreHungaro

Re: [FOTO'S]Zelfportret /zwart/wit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:31

mooie foto's waarom koop je geen spiegelreflex. je hebt in ieder geval fantasie genoeg. de eerste foto is mooi, alleen jammer dat er een shaduw op je gezicht valt.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 20:30

Doe niet zo belachelijk keeyzie. Net alsof je zonder spiegelreflex geen goede foto's kunt maken. Scheve mond Net alsof het geld iedereen maar op de rug groeit!

TS; Heel creatief bedacht zeg! De uitwerking vind ik iets minder persoonlijk, ik vind de foto's niet echt spreken. Je kleren vind ik ook niet echt bij de achtergrond passen. De laatste foto vind ik wel érg gaaf, die spreekt naar mijn idee wel!
Nog een tip; probeer voor het uploaden www.imageshack.us of www.photobucket.com eens, die vreten geen kwaliteit, zoals mijnalbum dat wel doet. Dat doet echt afbreuk aan je foto's!

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 20:31

Jij zal vast heel lang bezig zijn geweest om die kranten op de muur te plakken! Clown

Haha vind het wel geslaagd voor een zelfshoot, ga zo door! Lachen

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 20:40

Beetje rare reactie keeyzie. Alsof iedereen zomaar even een spiegelreflex gaat kopen. Rolleyes

Ik vind het idee erg leuk, maar ik ga met Sok mee in haar mening dat de uitwerking wat minder is. Ik vind je uitdrukkingen niet zo goed uitgewerkt, en ook je kleding past er minder bij.

Maar, niettemin, een heel leuk idee, en je moet het vooral nog eens doen om te kijken of je 't kunt verbeteren!

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 22:12

De laatste vind ik wel wat hebben. Knipoog

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 23:38

Erg mooie foto's , de laatste zoals hierboven vind ik ook wat hebben!

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:32

Mooie fotos! Waarom is die reactie over spiegelreflex "belachelijk"???
Keeyzie probeert volgens mij alleen te zeggen dat ze talent heeft, en dat als ze (nog) mooiere fotos wil maken dat ze dat bijv. een spiegelreflex zou kunnen kopen.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 11:17

Je creativiteit is in elk geval helemaal voor elkaar!
Wel wil ik je als tip geven om de foto's groter te plaatsen en ook een andere uploadsite te gebruiken. MijnAlbum trekt de kwaliteit van foto's met bakken naar beneden. Ik wilde al gaan zeuren ( Clown ) dat je foto's niet helemaal scherp waren, maar daar kan ik niet veel over zeggen als je bij MijnAlbum uploadt.
Ik heb die site één keer gebruikt. Nou, nooit meer Haha!

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 11:58

dankje wel allemaal Lachen

ik ga ook dit jaar beginnen met de opleiding fotgrafie Lachen
en ga dan een goede camera kopen en ga het dan natuurlijk wel beter uiterken.. ben het namelijk met jullie eens dat het niet zo super is Tong uitsteken

het idee heb ik een beetje gejat Tong uitsteken had namelijk een foto in zwart wit gezien wel anders natuurlijk Knipoog maar goed..

de kleren klopen wel Tong uitsteken aleen de schoenen die witte met stipjes zijn goed Tong uitsteken ik had eerst ook wel een zwart wit gestreept shirtje aan en andere broek aleen daar leek ik heel dik in Tong uitsteken maar goed als ik het nog een x over doe plaats ik er iemand neer want dan kan ik zelf de fotos maken Tong uitsteken!

maar heel erg bedankt allemaal Lachen!!!!

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 17:41

Vind het een heel leuk idee.. enne denk maar zo, liever goed gejat dan slecht bedacht Haha!

Foto 7, je laatste iig. Vind ik super!! Jammer van de kwaliteit. Hij had imo ook iets minder ruisig mogen zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 19:11

Inderdaad slecht bedacht is helemaal niks. Ik vindt het heel origineel die kranten zo op de muur. Het trekt de aandacht, maar het leidt ook niet af. Vooral de laatste buiten vind ik erg goed gelukt.. en de ruis op de tv verhoogd de sfeer ook!

Je zit iig vol creatieve ideeën, lekker mee doorgaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 19:14

Wauw, heerlijk creatief! Vind het ook niet verkeerd uitgevoerd, de foto's zeggen wat. Veel succes met je opleiding, volgens mij zit dat wel goed!

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 19:53

Gaaf! Erg creatief. Die kranten in combi met de tv, erg leuk (ook al is het een beetje gejat; wel super uitgevoerd!).
Ik mis inderdaad zoals sommige anderen het 'sprekende' in de foto, maar je bent goed aan het experimenteren met poses en gezichtsuitdrukkingen, dus dat komt vanzelf.
Succes met je opleiding, komt zéker goed Lachen

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 22:34

dankje wel allemaal Lachen
jaa hoop ook dat het goed komt met mijn opleiding Tong uitsteken mijn niveau was eignelijk te laag ..maar het kan luken Tong uitsteken en het gaat mij lukken :p denkik Tong uitsteken!
naja bedankt Lachen!

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 06:56

Waar een wil is is een weg Knipoog JE laat hier al zien aardig creatief te zijn. Ga zo door, kijk veel bij andere en laat je fantasie de vrije loop..

Suc6 er mee iig!!

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 22:26

Sok schreef:
Doe niet zo belachelijk keeyzie. Net alsof je zonder spiegelreflex geen goede foto's kunt maken. Scheve mond Net alsof het geld iedereen maar op de rug groeit!!

idd net als Deesiej zegt! ik bedoelde dit puur als compliment dat ze echt talent heeft. en dat met een spiegelreflex deze talenten nog meer te boven zullen komen. Tuurlijk snap ik dat je dit niet meteen kunt aanschaffen! Maar sommige reacties t.o.v. mij vind ik echt overdreven, vraag volgende keer dan eerst wat ik ermee bedoel voordat je meteen je oordeel klaar hebt.

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-08 12:04

ik snap je wel hoor keeyzie..
en je hebt ook gelijk Lachen
zoals ik al zij ga ik dit jaar met mijn opleiding fotografie beginnen en koop dan een spiegelreflex camera.. maar ik wacht er nog even mee want de mensen op mijn opleiding kunnen mij daar namelijk ook mee helpen.
maar bedankt Lachen!