Ik heb 't gevoel dat de twee bomen scherper zijn dan het meisje, jammer! Persoonlijk vind ik zwart-wit mooier, maar bij deze foto lijkt door het zwart-witte ruis te ontstaan?
volgens mij bedoel je "what are you looking at?" met de titel, of niet? Want anders volg ik hem niet helemaal Verder opzich een leuke plaat, iets stoort me, geen idee wat. Ik vind hem het leukst in zwart wit.
Ik weet het niet zo goed. Vaak ben ik meer van de kleurportretten, gezien het feit dat die meestal meer stralen, maar de z/w omzetting vind ik in dit geval ook wel goed staan. Maar ik denk dat ik de kleur alsnog het mooist vind.
Maar ik ontdek veel meer ruis/scherpteversterking in de z/w foto? Dat stoort me heel erg. Ik heb er nog eens naar gekeken en als ik 'm in mijn photoshop omzet in z/w (+ een beeeetje contrast toevoeg), ziet het er bij mij zo uit...
Klopt. Ik zie dat ruis bij die zwart wit foto ook. Jammer maar heb er verder niks aan veranderd. Jou bewerking is idd mooier waarschijnlijk is er iets niet goed gegaan met het zw maken want nu heb ik em idd ook mooier
Mmm, ik denk toch dat ik de kleurfoto mooier vind. Wel jammer dat het meisje een beetje wegvalt achter de boomstammen, waardoor de boomstammen qua licht toch mooier uitkomen dan het meisje