(Omdat ik echt veel te veel post zal ik het nu wat kalmeraan doen!
)Edit: Na het badderen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
tanya89 schreef:Jammer dat ik niet zie dat het een zeeleeuw is

Nerwen schreef:Het is dat je zegt dat het een zeeleeuw is, want anders![]()
Wat vind je zelf goed aan deze foto's? (dus belichting, compositie, et cetera)
) 
.
HorseyDude schreef:Nerwen schreef:Het is dat je zegt dat het een zeeleeuw is, want anders![]()
Wat vind je zelf goed aan deze foto's? (dus belichting, compositie, et cetera)
Nou, ik had dus hulp van een andere man die naast me stond en die vertelde me precies hoe ik de foto moest maken, hij wees precies aan op het schermpje van hoe ik de camera moest houden, wanneer ik de foto moest maken enzo... deze foto is in de sportstand gemaakt, dus met een rappe sluitertijd. Nog niet eerder gedaan dus! maar ikzelf heb de foto gemaakt, die man gaf me alleen maar tips.
Wat ikzelf zo mooi vindt aan de foto is het 'bevroren' water dat van de kop van de zeeleeuw afstroomt op één van de foto's. (Foto 2)
Anders wat, Nerwen? (het is maar een vraag, hoor)
En het water op de foto is niet bevroren, als dat zo zou zijn, dan zou de foto haarscherp moeten zijn, m.a.w. dan zou je de waterdruppels moeten kunnen tellen bij wijze van spreken.sarah_m schreef:Het is wel gafe foto maar je ziet nauwelijks dat het een zeeleeuw is, dat is wel erg jammer...
Nerwen schreef:Niet echt, nee...Maar goed, vind je deze foto's zèlf UK-waardig? En nu niet uit gaan van wat anderen er van vinden, maar wat je zèlf vind, als je heel eerlijk bent.
Ze hadden gewoon iets beter gekund... weer een mislukte poging dus...
is je scherpte punt verkeerd. die zit dan in het midden i.p.v. bij zijn hoofd.

_Charlotte_ schreef:eerlijk gezegd vind ik ze niet uk waardig..
tanya89 schreef:Denk je dat we de foto's daardoor beter vinden?
Nikki__ schreef:tanya89 schreef:Denk je dat we de foto's daardoor beter vinden?
Geef haar dan tips waardoor ze wél UK waardig worden!
Daar gaat het bij UK toch om?
Ben toch echt een HIJ hoor! 
. De 3e foto vind ik daarin tegen wel mooi, hoe de zeeleeuw zit etc. alleen hij is voor een "mooie foto" gewoon niet scherp genoeg.
Deesiej schreef:Tja, laat ik daarvoor geen geduld voor te hebben, bij mij moet altijd alles pats-boem goed lukken...Camera scherpstellen voor dat je op het knopje drukt
Maar jullie hebben gelijk: ze hadden met iets meer planning beter kunnen zijn..... zeeleeuwen lopen niet zomaar weg, het was gewoon een bijzondere situatie! 
Deesiej schreef:Whaha, daar heb ik nou ook altijd last van.
Wat ik altijd doe is van 1 en t zelfde ding echt 10/20 fotos maken. Dan zit er altijd wel een mooie/leuke tussen, maar met beesten is dat natuurlijk sowieso al wat lastiger omdat deze niet lang stil blijven zitten