Commentaar per foto:
Foto 1: Waarom heet deze foto sadness? Ik zie hier geen sadness in, eerlijk gezegd. Ik zie een te donkere foto van een konijntje. Jammer van het dichtgelopen zwart.
Foto 2: Imo geen interessant onderwerp en geen hele interessante compositie. Voor mijn gevoel ligt de scherpstelling op het randje van het schaaltje, was dit de bedoeling?
Foto 3: Vind de kleurtjes niet helemaal lekker. Jammer van de overbelichte bloempjes. Hij lijkt wat ruizig, wat was je iso?
Foto 4: Nette foto, netjes belicht. Scherpstelling lijkt net boven het neusje te liggen, ipv de oogjes. Beetje krap aan de bovenkant, had liever iets meer ruimte willen zien.
Foto 5: Kleuren lijken niet helemaal natuurgetrouw? Kleuren verzadigd? Had deze liever in close-up willen zien met een wat kleinere scherptediepte.
Foto 6: Netjes. Goed belicht, leuke compositie ervan gemaakt.
Foto 7: Ook netjes. Wederom goed belicht en wel lekker close-upje van Sheila haar koppie.
Probeer veel te werken met verschillende diafragma-waarden en sluitertijden. Probeer lekker te spelen met composities, niet alles hoef centraal in het midden, probeer uit verschillende hoeken foto's te maken.
Persoonlijk vind ik plantjes in close-up fijner wegkijken, je zit meer details van het plantje zelf en je krijgt een fijnere scherptediepte waardoor je aandacht nog meer naar het plantje wordt getrokken.
Ben benieuwd hoe je 55-200 lens gaat bevallen! Heel veel plezier nog met je cameraatje! Lekker oefenen!