Deze tekening ligt al wat langer maar heb ik nog niet eerder online kunnen zetten, hopelijk kan ik met *eindelijk* vakantie wel spoedig een volgend werk waaraan ik bezig ben, laten zien
!Show and shine (met dank aan Lontje voor de titel
) is gemaakt voor het arabianhorseweekend dat oa werd georganiseerd door bokker Paroeska:http://www.arabianhorseweekend.nl/
Mijn tekening is voor deze gelegenheid afgedrukt op een bordje (waarvan later een foto) welke als prijs diende voor de reservekampioenen
.Ik ben zelf aanwezig geweest op het arabianhorseweekend en heb daar ontzettend genoten van de geweldig mooie show die met liefde voor de paarden georganiseerd was
! Graag wil ik Annelieke en Pieter Stoop nogmaals bedanken voor het mogelijk maken dat ik op de show aanwezig kon zijn
!Show and Shine, gemaakt met pastelkrijt, pastelpotloden en kleurpotloden voor het borsttuig op A4formaat:

Tips; altijd stikke welkom!

Ontzettend prachtig, super, wauw, machtig, stoer en bovenal mooooi!

In het echt is hij nog véél mooier dan op de foto! De glitters die erin verwerkt zijn, zijn echt geweldig! Verder is het een op en top arabier wat het belangrijkste was, en alles is in de details prachtig gemaakt. Ook de manen vinden wij precies goed, aangezien gemiddeld arabier geen 'harige' volle bos hoeft te hebben
Nog een leuk detail, er is geen voorbeeld foto gebruikt, Naomi heeft dit helemaal zelf bedacht! Hier een foto van het bordje: