[TEK] 'Blink tried to fly without wings.'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EvelijnS

[TEK] 'Blink tried to fly without wings.'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-08 22:16

'Blink tried to fly without wings.'

*

Afbeelding

*

Dit is voor een wedstrijd op DevianArt.com, een website waar ik regelmatig kom.
Er is daar een wedstrijd georganiseerd, waarbij het gaat om de 'Six Word Story' van Stephen King.
De opdracht is dus een verhaaltje van zes woorden te maken en daarbij een tekening, foto, fotobewerking, enzovoort te maken.
Nu heb ik de laatste tijd erg weinig tijd gehad maar ik wilde toch erg graag meedoen, omdat ik in het begin al deze in gedachte had.

Helaas heb ik dus voor deze tekening niet vol de tijd genomen.
Daarbij is het wel de eerste keer dat ik een kat in grafiet teken.

Commentaar is welkom, maar houd het wel een beetje vriendelijk.

CaPrIoLe`79

Re: [TEK] 'Blink tried to fly without wings.'

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 23:04

Hij is erg grappig!
Superrealistisch is het niet, maar je haalt er toch wel het typische karakter van Blink uit. De grote ogen, openstaande klauwen, het speelse en de ondeugende snoet, yep dat is Blink. Lovers

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 12:30

hij is echt super leuk, alleen dat ene achterpootje en een wangetje kloppen niet helemaal Lachen
ook de ogen stralen weinig uit, en wat ik er uithaal vindt ik angstig overkomen heb je miss. een foto?

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 18:58

Owh Eefje, loop ik maar in mijn Pbs te zoeken of foto's ed niet laden, vind ik je tekening gewoon hier terug! Bloos Haha!

Ik vind dat je Blink echt geweldig hebt getekend. Ik zat samen met mijn vriend te kijken en we zaten meteen samen "proest, wat hebben we toch een trol van een kat" *LOL* ! Jouw tekening laat ons even hard lachen als die maffe zot hier in het echt kan doen!

Hij oogt misschien niet perfect kloppend zo maar als ik nadenk, klopt Blink eigenlijk ontzettend goed Ja . Ze was echt nog een pubertje (en uit verhouding) ten tijde van de foto, tijdens het spelen wringt ze haar wangetjes ook zo fel naar voren. Zoals jij het getekend hebt, benadrukt het juist hoe een kat met haar totale lichaam kan spelen/jagen Lachen .
Het enige minpuntje dat ik kan vinden, is het ontbreken van de snorharen, ik denk dat dat ook dat tikje onrealisme aan je werk meegeeft. De snorharen wijzen aan wat die wangen doen tijdens zo'n actie, ze hadden haar misschien ook net nog wat feller laten kijken? Lachen

Maar algeheel vind ik het een superwerkje wat ontzettend leuk is om naar te kijken. Wederom heel knap gedaan Haha! !

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-08 19:08

Bedankt! Lachen

Twistermahoi: Ik moet zeggen dat dit deels van foto is en deels eigen interpretatie. Ja Vanwege de snelheid heb ik namelijk niet alles precies nagetekend. Maar ik wil best de foto erbij zetten, als het van Naomi mag. Ik ga het even vragen. Lachen

Naomi: Blij dat jullie hem zo leuk vinden! Ja De snorharen... Ja, ik vind het ontzettend moeilijk om die goed te kunnen tekenen, dat durfde ik nu nog niet, was bang dat het de tekening zou verpesten. Ik ga zeker oefenen, maar wel als ik voor mezelf bezig ben. Ja

Edit: Dit is de foto. Lachen
Afbeelding

Edit2: Nu ik zo kijk lijkt ie al helemaal uit verhouding. Clown

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 16:03

Ik vind hem heerlijk Eef Ja Herkende er in de tussenstap blink al in en je hebt haar heel goed neergezet

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 16:09

grin... geweldige pose zo....en ook leuk uitgevoerd

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 16:11

haha oke, daar heeft die zijn pootje ook zo *LOL* ROFL

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 21:27

Dank jullie wel! Lachen