[FOTO]Toffe peer!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Krissis

[FOTO]Toffe peer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-08 18:58

Was in de kamer (we zijn aan het verhuizen, nergens lampenkapjes) en dacht: heej, een peertje!

1)
Afbeelding
^Peer vanuit Frankrijk dus

2)
Afbeelding

3)
Afbeelding

Het zijn 40 watt lampjes, dus fel wit licht, geen gedimde of getinte peertjes.
Verder ook niet bewerkt (was geen gek idee geweest om de middelste te croppen, maar dat kan ik niet)

Brandt (<< wahaha) maar los.

pinuts

Re: [FOTO]Toffe peer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 19:37

die laatste vind ik prachtig! ik weet niet wat het is, maar hij trekt me enorm, zo vanuit het donker, van die heldere kleuren enz, vind m heel mooi en heel apart. Knap van je

panter1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 18:48

Mag ik vragen hoe je dat erom heen zo donker hebt kunnen doen?

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 18:49

Die eerste is geniaal, alsof er een volle maan aan de hemel staat waarop geklad is..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 21:57

panter1 schreef:

misschien moet je even op google zoeken, je vraagt het wel in erg veel topics, UK is om tips te geven, niet te vragen.

ontopic, de derde vind ik niets, de eerste wel en de 2de vind ik echt gaaf, je ziet namelijk niet gelijk dat het een lampje is dus, ik zou er wel uren over na kunnen denken wat t nou zou kunnen zijn *LOL*

panter1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 16:48

xDramaQueen schreef:
panter1 schreef:

misschien moet je even op google zoeken, je vraagt het wel in erg veel topics, UK is om tips te geven, niet te vragen.

ontopic, de derde vind ik niets, de eerste wel en de 2de vind ik echt gaaf, je ziet namelijk niet gelijk dat het een lampje is dus, ik zou er wel uren over na kunnen denken wat t nou zou kunnen zijn *LOL*

Ik vraag het zo vaak, omdat ik niet begrijp hoe het zo zwart erom heen kan zijn Knipoog

3line

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 16:51

de eerste vind ik echt geweldig!
de derde spreekt me minder aan, ook omdat de lamp vies is 9 kun jij niks aan doen hoor Knipoog )

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 17:40

panter1 schreef:
xDramaQueen schreef:

Ik vraag het zo vaak, omdat ik niet begrijp hoe het zo zwart erom heen kan zijn Knipoog

zou je dan niet eens even de zoekfunctie gebruiken? google wil ook weleens werken.
bovendien staat het meerdere keren op bokt uitgelegd