[SCH] Fries acryl blauwe achtergrond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rindje

[SCH] Fries acryl blauwe achtergrond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 13:02

Fries met acryl op doek, ook een schilderij uit een thema. Of ik ooit de groene afkrijg... het is een beetje druk hier Knipoog

Afbeelding
Afbeelding

geerke

Re: [SCH] Fries acryl blauwe achtergrond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 13:05

prachtig!!!ik ben gek op blauw,is het de bedoeling dat we het kunnen dowloaden?of is dat een domme vraag?
Ga je die prachtige tekening zomaar weggeven?

Rindje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 13:10

Dankjewel!!!
Ik heb geen idee hoe ik een watermerk er in kan zetten :s Heb het ooit eens geprobeerd... heb jij een tip misschien Geld, geld!?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 13:36

oh jee...ik en computers?

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 18:03

Wat zit er een gekke golf bovenin? Komt dat door de foto of zit die ook op het origineel?

In eerste instantie miste ik hier de uitstraling die je Fries op de rode achtergrond wel heeft. Die veelzeggende blik in zijn ogen, zeg maar. Maar nu ik er langer naar kijk straalt dit paardje juist enorm veel tevredenheid en rust uit, een kalmte, die ook past bij de achtergrond (dat zal dan ook wel je bedoeling zijn geweest). Ik vind de oortjes wat gek op een of andere manier. Maar verder vind ik hem erg goed, al vind ik die donkere golven bovenin echt afbreuk doen aan het geheel, of het nu in het origineel zit of alleen op de foto (presentatie is ook belangrijk).

Ik mis wel enige diepte in de kaak en wang, die is me toch iets teveel een zwart vlak. Ik zou zeggen: hup, die groene afmaken! Wil de hele set kunnen zien. Haha!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 18:59

Neem de regels van UK even door. Je mag maar 1 topic per dag openen. Ook had je er voor kunnen kiezen meerdere afbeeldingen in 1 topic te plaatsen.

Hier een slotje.
Andere topic; [UK] [TEK] Quarter pastelkrijt