[FOTO]2 Reigers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO]2 Reigers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-08 19:49

Ik liep door het park, en achja.... even deze twee reigers op de kiek gezet! (hopelijk ben ik een beetje crea geweest)

Afbeelding
Afbeelding

Gestrekte nek versie:
Afbeelding

Zoals jullie kunnen zien hou ik nu toch wel een beetje meer rekening mee hoe ik de foto's neem. Bij de onderste had ik gemakkelijk de overkant van de oever mee kunnen pikken, maar dat heb ik dus NIET gedaan. Hij stond bij het water, dus dan fotografeer je water mee en dus NIET de hinderlijke overkant! Ook staat hij iets uit het midden (had het raster aanstaan) (of ligt het aan mij dat hij tóch in het midden staat??) Oja, die reiger had nét een kuikentje op van een waterhoentje! (daarom ook al die veren aan zijn snavel! Tja, zo is de natuur........)

Ik had de bovenste foto in 2 versies: de ene met een gestrekte nek en een zoals jullie nu kunnen zien. Deze vond ik beter, want die andere met een gestrekte nek vond ik maar zo-zo. Ook een tikkie met het licht gespeeld. Ik weet niet, maar volgens mij bedoelen jullie dit met 'strijklicht'? Ook het water vindt ik mooi, zo van scherp naar dof! Alleen moet je niet letten op het piepkleine boterbloempje... stoort het niet te erg??

CoonArt

Re: [FOTO]2 Reigers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 07:17

Nou moe? Is het vakantietijd of wil niemand iets achterlaten? (60 x bekeken and nobody's home!)

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 17:14

Ik vind deze foto´s niet zo mooi HD. Je hebt misschien erg veel toegepast fotografisch geizen, maar ze kijken gewoon niet mooi. Ik heb dat ook erg vaak hoor. Vooral met reigers, dan komen ze er gewoon niet mooi uit. Helaas, maar de volgende keer probeer je het gewoon weer en dan heb je misschien betere foto´s. Reigers zijn nu eenmaal lastig om mooi, qua kleur en compositie erop te krijgen.

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 17:21

Ik vind de onderste foto het mooist.De rimpeling van het water is daar het minst storend/rommelig en ligt valt mooi op de reiger en het water.
Als je goed kijkt zie z'n eten onderaan in z'n hals zitten Knipoog