We hebben dus een beetje een overbelicht shirtje en hier en daar valt haar haar weg. Volgende keer nieuwe kansen, misschien vanmiddag nog wel. Graag commentaar, ben benieuwd wat jullie er van vinden!
[1]

[2]

[3]

[4]

[5]
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
We hebben dus een beetje een overbelicht shirtje en hier en daar valt haar haar weg. Volgende keer nieuwe kansen, misschien vanmiddag nog wel. 

Elessar schreef:Had je niet ff een kwartiertje kunnen wachten?

Had je niet zowel diafragma als sluitertijd voorkeuze kunnen doen? Faelivrin schreef:Elessar schreef:Had je niet ff een kwartiertje kunnen wachten?
Nou, Maaike was hier al om 11 uur en om dàn tot 2 uur te wachten is wel heel lang. Bovendien is het scherm er nu nog niet, wie weet komt het pas om 5 uur [deadline voor de bezorging]
Maar ik snap het wel, gezicht valt hier en daar weg. Maar als Maaike tegen de zon ik keek had ze geen ogen meer haha.
We gaan het gewoon nog eens een keer over doen met het idee dat we gewoon foto's maken. Haha.
Ze kon ook wel lachen hoor.
Faelivrin schreef:Elessar schreef:Had je niet ff een kwartiertje kunnen wachten?
Nou, Maaike was hier al om 11 uur en om dàn tot 2 uur te wachten is wel heel lang. Bovendien is het scherm er nu nog niet, wie weet komt het pas om 5 uur [deadline voor de bezorging]
Maar ik snap het wel, gezicht valt hier en daar weg. Maar als Maaike tegen de zon ik keek had ze geen ogen meer haha.
We gaan het gewoon nog eens een keer over doen met het idee dat we gewoon foto's maken. Haha.
Ze kon ook wel lachen hoor.
Elessar schreef:Hmm zonde zonde zonde van het overbelichte.Had je niet zowel diafragma als sluitertijd voorkeuze kunnen doen?

. Volgende keer weer stralen hè

Nienkeee_ schreef:Ik denk dat het hele mooie foto's zullen worden, maar misschien is het verstandig om het model kleren aan te laten doen wat niet zo contrasteerd, dat is heel moeilijk fotograferen (of het witte té overbelicht of het zwarte té donker).
-