[FOTO]Knabbelfoto's van pony's Nicky & Napoleon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO]Knabbelfoto's van pony's Nicky & Napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 12:25

Ze zijn dikke vriendjes van elkaar, de pony's Nicky en Napoleon (de fjord)
Sorry dat het er zoveel zijn, maar ik wilde jullie deze foto's NIET laten missen! (de 10 beste heb ik uitgekozen, want ik blééf maar foto's nemen!)
Opbouwend commentaar, tips, suggesties..... alles is welkom!

Afbeelding Oooopz! Sorry voor het paaltje! (1)
Afbeelding (2)
Afbeelding (3) Deze.... vindt ik echt WAANZINNIG GOED!
Afbeelding (4) Scherpe haren!!!
Afbeelding (5) Zie 4
Afbeelding (7) Zie 4
Afbeelding (8) Lief stelletje samen! Haha!
Afbeelding (9) Ook erg WOW!
Afbeelding (10) Let op mijn woorden: deze laat ik uitvergroten!
Laatst bijgewerkt door Mireille op 30-06-08 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Dubbele foto verwijderd op verzoek TS

IloveI

Re: [FOTO]Knabbelfoto's van pony's Nicky & Napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 12:28

Wel mooie fotos Haha!

Wel jammer dat er op sommige foto's de helft er niet
op staat.

Maar verder wel mooi!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 12:40

IloveI schreef:
Wel mooie fotos Haha!

Wel jammer dat er op sommige foto's de helft er niet
op staat.

Maar verder wel mooi!

Bedankt! Toch wel leuk dat ze niet bewogen zijn want ze knabbelden wel erg snel bij elkaar!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 14:32

1 Reactie maar? En het zijn zulke leuke foto's?

panter1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 14:49

Mooie foto's.
Sommige zijn niet even scherp Knipoog

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 15:14

Was er nog ééntje kwijt tijdens het posten en nu gelukkig teruggevonden. Met Ugh en ?????? (ben naam kwijt)
Afbeelding

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 17:22

Kijk, het zijn leuke foto's. Maar omdat je zelf al zegt dat ze zo WAANZINNIG GOED zijn, en dat je hem écht laat uitvergroten, ontneem je ons een beetje de kans om goed commentaar te geven.
Wat dingen die beter kunnen: De meesten zijn niet écht scherp, veel overbelichting (vooral bij dat ene paard). En probeer een goede selectie te maken, je zegt dat het zo moeilijk is, maar foto 4,5,6 en 7 zijn mijns inziens toch wel erg hetzelfde.
Ik hoop dat je er toch wat aan hebt, lekker verder oefenen!

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 17:24

Flowerpull schreef:
Kijk, het zijn leuke foto's. Maar omdat je zelf al zegt dat ze zo WAANZINNIG GOED zijn, en dat je hem écht laat uitvergroten, ontneem je ons een beetje de kans om goed commentaar te geven.
Wat dingen die beter kunnen: De meesten zijn niet écht scherp, veel overbelichting (vooral bij dat ene paard). En probeer een goede selectie te maken, je zegt dat het zo moeilijk is, maar foto 4,5,6 en 7 zijn mijns inziens toch wel erg hetzelfde.
Ik hoop dat je er toch wat aan hebt, lekker verder oefenen!

idd. maar wel erge leuke foto's hoor Haha!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 17:38

Flowerpull schreef:
Oeps, dat was dan juist niet mijn bedoeling! Commentaar heb ik juist graag op mijn foto's! Leer ik van!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:17

Moet eerlijk bekennen dat ik niet zo weg ben van je foto's.
Ik zie dat je heel veel topics plaatst op UK en vind je ook steeds beter worden, maar ik zie niet echt veel spannends (meer) tussen je foto's. Hier en daar wat aparte onderwerpen, maar ik zou meer originaliteit willen zien.

Dat deze twee paarden aan elkaar aan het frutten zijn, had je er mooi gebruik van kunnen maken om er originele en aparte foto's van te maken. Denk aan kikkerperspectief, met je licht spelen, composities etc. Dit mis ik een beetje bij deze foto's. Daarbij komt dat ik in foto's 4-7 eigenlijk geen verschil zie...

Ik zou je dus mee willen geven om écht bezig te zijn met je foto's en echt foto's te plaatsen als je er erg trots op bent. (Zoals bij foto 3, 9 en 10). Lachen
Let dus niet alleen op het moment, maar ook aan vele andere aspecten. Dit zal je foto's een stuk mooier maken en leuker maken om naar te kijken en commentaar op te geven. Althans, zo zie ik het.

Naja, iig succes.
Dit commentaar is niet aanvallend bedoeld hoor! Dat hier geen misverstanden over ontstaan. Lachen

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 18:26

Sorry, maar even twee dingen: én ik mag niet zomaar in de wei komen met de pony's van de manege én ze stonden net vóór het schriklint dat aanstond (je kan het paaltje zien op de 1e foto.) Zou ik de foto's maken in kikvorsperspectief, dan zou het schriklint op de foto komen en da's ook niet mooi!

En ja: nu ik het goed zie, 5 en 6 zijn exact dezelfde!!!! Sorry voor het ongemak!!! Ik stuur wel even een tem om dat recht te zetten!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 18:30

Dat wist ik natuurlijk niet. Knipoog
Maar ik heb via pb een enigzins duidelijke uitleg gegeven van wat ik precies bedoel. Lachen

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 17:26

Ik vind ze ook niet je van het. D 2e vind ik overigens wel leuk. Die stond ook op je msn als ava. Van de close-up, voor de volgende keer zou ik 1 goede foto eruit kiezen en die posten want als ik er zo vijf van dat soort foto's ziet vind ik het saai worden. Het is dan niet origineel meer. Let verder goed op dat wit erg snel overbelicht. Verder zijn de kleuren wel goed en fris.

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 08:12

Hmm, ook ik ben niet heel erg onder de indruk, sorry.
Het zijn voor mij meer gewoon plaatjes van 2 leuke paardjes die voor de eigenaar waarschijnlijk heel leuk zijn om naar te kijken, maar voor 'outsiders' weinig interessants hebben.

Ik zie weinig compositie en veel is hetzelfde. Probeer voortaan eens om wat te experimenteren! Daar was de situatie nu dus niet ideaal voor, zoals je zelf al aangaf, maar het is een leuke tip voor de volgende keer Lachen Als het mislukt is het niet erg, daar leer je alleen maar meer van!

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 14:14

Ook ik moet helaas zeggen dat ik t eigenlijk niks vind..
Heb tot nu toe geloof ik wel al je topics gezien, maar t wordt n beetje saai omdat t er zoveel zijn..
Het wordt hierdoor minder speciaal om foto's te zien van een ander..
Ook bijvoorbeeld deze reeks, als je een kleinere selectie had gemaakt met foto's die echt goed gelukt waren (dus geen foto's met oeps sorry voor t paaltje), dan wordt t waarschijnlijk al een stuk specialer om naar te kijken.
De minder mooie foto's zorgen er nou een beetje voor dat t een reeks is die niet echt geweldig is om te bekijken..
Over de foto's zelf, zoals anderen ook al zeiden, pak eens een ander perspectief Lachen
Ook missen ze volgensmij allemaal net dat wat scherpere.. maar dat kan ik mis hebben.
Het was misschien wel een mooi moment, die twee paarden, maar het had beter vastgelegd kunnen worden Lachen
In ieder geval, veel succes en veel oefenen!

PS sorry als dit commentaar als aanvallend wordt gezien, dat was niet de bedoeling!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 16:48

Tja, het lijkt wel alsof ik de laatste tijd (onbewust hoor, ik zweer het jullie!) weer slechte foto's neem. De mensen hier in de buurt vinden ze wel mooi en prachtig maar net zoals in topic [UK] [FOTO]2 Reigers zijn het gewoon voor UK standaarden erg waardeloze foto's! Ik moet echt met iets gloednieuws aankomen en anders moet ik de foto's voortaan op [BB] zetten, vrees ik. Commentaar krijgen is wel leuk, moet ik bekennen. En net wat Brookers zegt: ik wil alles te snel posten, en dan maar hopen op commentaar. Een kleinere selectie is altijd beter dan een grote stapel. Dat haar van de pony's is in ieder geval scherp, want ik heb goed naar de orginele (veel grotere!) versies van de foto's gekeken. Aanvallend commentaar heb ik ook nooit erg gevonden, voor de zoveelste keer: daar wordt je hard van!!! Haha!

Maar ik fotografeer graag, met mijn verjaardag nog een boek gekregen met uitleg daarover over hoe en wat. En zoals jullie zien, paarden/pony's doe ik ook graag op de foto zetten. Oké een beetje minder goed, maar toch...

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 17:26

Je hoeft echt niet steeds met iets gloednieuws aan te komen qua onderwerp. Maar net zoals die reigers; vind jij ze wel heel spannend dan? Ik reageer en post op UK, omdat ik een "bijzondere" foto heb gemaakt; die afwijkt van mijn andere foto's van fotoshoots.

Jij hebt een beetje de neiging elk leuk dier dat je op de foto hebt gezet, hier op UK te plaatsen. Als ik kijk naar je topics die je allemaal geopend hebt. Lachen
Probeer je grenzen te verleggen en de lat hoger te leggen. Maak het moeilijk voor jezelf; zo ontwikkel je jezelf ook meer. Het wordt nu meer van hetzelfde. Lachen

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 15:22

sorry maar ik vind dit nou niet echt geweldige foto's

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 19:26

Kimonoo schreef:

onderbouw je antwoord anders even.. dan kan ze er wat mee.
Lachen

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 19:31

Ik vind dit leuke foto's voor het baasje van de paarden, maar dan houdt het ook echt op. Ik denk dat je veel kan met het commentaar dat smeetjoew geeft, en ik denk dat je er absoluut goed aan doet om streng te selecteren en niet alles op UK te gooien. Ik zie namelijk erg veel fototopics van jou, en je gaat wel vooruit, maar het is niet meer interessant/bijzonder om naar te kijken.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 19:34

ben het met smeetjoew eens. Ik merk dat je erg veel op UK zet. En dat is niet erg.. maar ik merk ook dat er vaak word gezegd dat het maar ''zozo'' is. Natuurlijk is het leuk om te leren, maar je hebt bij je fotos al staan dat ze waanzinnig zijn..maar dat vind ik dus ook niet. Ze zijn standaard. (sorry) Probeer iets geheel anders te maken (nee nu niet een foto van een ander onderwerp te maken..) Maar experimenteer met materialen, en zet niet elke foto op UK. Maar wees kritischer op jezelf:) Ik ben dan weer TE kritisch, en zet hier amper wat op.. Maar das weer het andere uiterste.

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 19:43

twistermahoi schreef:
Kimonoo schreef:

onderbouw je antwoord anders even.. dan kan ze er wat mee.
Lachen

die ts is geen ze, sorry maar ik vind het allemaal ook echt niet volwassen over komen. Je foto's waanzinnig noemen en weet ik het allemaal. En dan kijk ik in je profiel en ben je gewoon een volwassen man Knipoog