commentaar welkom

Rust een © op.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Pad is licht van kleur met donkere bermen. Geeft een leuk effect

sindbad schreef:Mooie foto sha, heb je die achtergrond zelf nog zwart bewerkt?
Ik vind het igg wel een leuk iets, ook origineel![]()
Wat me wel stoort is haar tas. En de foto is volgens mij wel recht genomen maar zij loopt op dat moment net schuin waardoor het lijkt dat de foto niet recht is genomen.
Verder vind ik het een prima foto. Zij valt ook mooi op en valt niet weg in het donkerPad is licht van kleur met donkere bermen. Geeft een leuk effect
de achtergrond was al wel donker maar met wat cotrast geklooi wordt het dus zo 

angelaatjuh schreef:ziet er leuk uit ik ga wel mee met sindbad wat betreft de rechtheid
en wat mij ook nog een beetje stoort is haar hand, die lijkt zo raar
Verder wel een mooie foto

Nieszje schreef:Waaauuw!
Echt heel mooi!
Zeker die zwarte achtergrond.
Mijn complimenten
Verder heb je niets aan mij ..

Debb schreef:Mooie foto Sha! Ik ga met Shel mee over de rechtheid, maar zo heb je natuurlijk wel weer 'loop' effect.
Ik vind het wel jammer dat de tak die ze in d'r handen heeft niet iets beter te zien is.

volgens mij heeft ze niks in dr hand 

erg leuk gedaan! _Shawny schreef:dankje deb
waar zie je een takvolgens mij heeft ze niks in dr hand
ja ziet idd zo wel een loop effeckt
Maar een toppie foto hoor ;D Danique07 schreef:Erg mooie foto zeg. Heeft iets ergs speciaals met dat donkere. (Ook ik ben trouwens opzoek naar die tak haha) Ik kan je geen tips geven veder, geeeeen verstand van fotografie.
! JorisDy schreef:Ik vind hem echt heel erg gaaf.
Haar hand vind ik ook een beetje vaagjes
maar Dankje 
Red_Savage schreef:Erg mooie foto! Alleen vind ik het héél erg jammer van de tas. Dat neemt het mysterieuze weg.
! idd, dr tas had af gemoeten
zonder had het veel beter geweest lana_te schreef:Heel mooie foto. de tas stoort mij niet. Wel jammer dat het meisje er zo "uitspringt" het lijkt alsof haar bovenlichaam er is opgeplakt zeg maar. maar dat is een detailerg leuk gedaan!
hij leek idd alsof het er opgeplakt is, dat is niet zo iig, ik heb alleen wat met het contrast gedaan 
Debb schreef:Ik dacht toch echt dat ze een tak in haar linkerhand had, maar nu ik nog eens een keertje kijk zijn het de bosjes.. Denk ik

Amburtjoz schreef:Wauw, echt een mooie foto, jammer van die gekke hand en de tas, en dat haar bovenlijf er zo uitspringt tegenover het onderlijf zegmaar,Maar een toppie foto hoor ;D
niks aan toetevoegen hoor!