[TEK]Paard van de nietsvermoedende AndreaB!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

[TEK]Paard van de nietsvermoedende AndreaB!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 22:52

Hier is Valencia!
Ze vroeg ergens in een topic of haar paard nagetekend kon worden, dus ik nam aan dat het wel mocht

Ik ben er ongeveer een half uurtje mee bezig geweest, en heb het ook niet echt uitgewerkt, verder. Ik heb ook al ontzettend lang niet meer getekend.

De scanner heeft er niet veel goeds mee gedaan Tong uitsteken. Vooral de schaduwen lijken nu wel heel anders dan ik ze heb aangebracht. Mara ja, je moet de scanner niet de schuld geven van je beroerde tekenkwaliteiten Vork

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Sheran op 21-06-08 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Faelivrin

Re: [TEK]Paard van de nietsvermoedende AndreaB!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 10:25

Een mooie schets, tekening zou ik het niet echt noemen, vooral omdat er bijna niks is uitgewerkt en het dus bij een schets blijft. Knipoog Je verhoudingen kloppen wel goed, en het beeld met de echte foto van Valencia ook. Zou dan ook een mooie uitgewerkte tekening graag willen bekijken! Ja

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 10:34

Dank je!
Misschien heb ik ooit nog tijd om de schets uit te werken, en dan laat ik hem wel zien Ja . Alleen ben ik bang dat ik het met uitwerken alleen maar verpruts Nagelbijten / Gniffelen, want dat doe ik altijd.

Ik vind wel dat mijn schets wat 'doffer' kijkt dan Valencia.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 10:35

Dat komt denk ik omdat je uitwerking mist en hierdoor beperkt bent in uitdrukking van het paard. Ik zou het er gewoon op gokken, desnoods maak je nog een schets of maak je een kopie van deze en probeer je die uit te werken. Knipoog

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 11:30

Ja, daar kun je wel gelijk in hebben Lachen. Kopieren is natuurlijk ook een optie *LOL*

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 14:01

ik vind m mooi! Lachen de verhoudingen lijken te kloppen. ik zou nog wel even naar de neus kijken. hij mist zegmaar een 'kin'. en indd het zou leuk zijn als je m nog verder uitwerkt! ik denk dat dat van het oog ook komt doordat er op jouw tekening niet echt een stukje wit zit en op de foto wel Knipoog .

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:02

Faelivrin schreef:
Een mooie schets, tekening zou ik het niet echt noemen, vooral omdat er bijna niks is uitgewerkt en het dus bij een schets blijft. Knipoog

Hier kan ik me ook in vinden en ook de tip van een kopie maken en die verder uitwerken is een optie. Al zou ik dat bij deze niet snel doen maar gewoon de stoute schoenen aantrekken en juist deze verder in detail en verhoudingen uitwerken. Oefening baart kunst zeg ik altijd en juist door fouten te maken leer je ervan Knipoog De verhoudingen kloppen aardig hij is hier en daar een tikje te lang en het hoofd is minder opgeheven dan op de foto.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 14:14

Ik kopieer hem toch maar, want als je door je wimpers naar deze tekening kijkt lijkt hij nog best op een paard Haha!.
Ik zal hem inderdaad wat meer kin geven - goed punt Ja
Het hoofd lijkt inderdaad minder opgeheven. Zou dat door de kin komen?

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 14:16

komt omdat jouw lijn vanaf het voor ons linker oog naar de neus toe anders loopt dan die op de foto Knipoog
Ennuh... als ik gewoon zo kijk lijkt hij ook op een paard hoor Clown

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 14:17

Dank je, dan verander ik die lijn ook!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:17

Betrapt! Haha!
hihi leuk hoor dat je haar bent gaan tekenen, helemaal niet erg!
lijkt me leuk als je hem inderdaad uitwerkt, ben benieuwd naar het eindresultaat Lachen

Ik denk in ieder geval dat als je sommige 'lijnen' iets meer vorm geeft (bijvoorbeeld oren, onderste kaaklijn) dat ze dan steeds beter gaat lijken.

Ennuh... je mag best vaker op dr oefenen hoor Knipoog Tong uitsteken

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 22:52

gave schets Ja zou hem inderdaad uitwerken als ik jou was Ja

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 13:36

Het is inderdaad nog een "schets" maar wel een hele goede. Ik herken het paard zeker, maar hij heeft gewoon nog uitwerking nodig aan ogen en vachtstructuur ed. Gewoon doorgaan! Ben benieuwd!