[FOTO] Minke.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Julia_14

[FOTO] Minke.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 17:43

Hallo,

Een week geleden weer eens wat foto's gemaakt met onze camera, een Canon Powershot A720 IS. Niet echt veel bijzonders dus, en aangezien ik al best lang met fotograferen bezig ben, zit ik er nu dan ook over na te denken om voor spiegelreflex te gaan kijken.
Ben benieuwd wat jullie van deze foto's vinden. Het zijn vooral portretten van m'n buurmeisje, met hier en daar nog een experimentje Knipoog Zou heel graag tips willen! Ja

1. Ze kan wel een beetje nors kijken.. Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

2.
Afbeelding

3. Vind 'm wel iets hebben met dat tegenlicht
Afbeelding

4. Een al wat oudere foto, maar vond 'm wel de moeite waard om erbij te zetten.
Afbeelding

5. De mooiste vind ik persoonlijk Lachen
Afbeelding

6. En een paar spring-foto's
Afbeelding

7. Jammer dat deze niet helemaal scherp is
Afbeelding

8. En een uitprobeerseltje: m'n eigen schoenen Vork Opzich vind ik ze erg leuk, bij de eerste vind ik het licht beter en bij de tweede de houding van m'n voeten weer leuker. Beetje lastig om te zeggen welke nou de beste is!
Afbeelding

9.
Afbeelding

Ben benieuwd naar jullie reacties/tips!

groetjes Julia
Laatst bijgewerkt door Julia_14 op 21-06-08 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

nicci88

Re: [FOTO] Minke.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:45

nou srry ik vind ze niets speciaals hebben.
compositie niet.
model niet.
scherpte niet.
(daarbij is het jasje van het model ook nog eens vies)

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:37

ben het helemaal met nicci eens. alleen de laatste vind ik wel grappig maar meer ook niet

Ann_l0ves_fe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:39

Ik ga mee met het bovenstaande commentaar,
een tip: laat je model niet tegen ze zon in kijken, ze 'knijpt' aldoor met haar ogen Knipoog

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 19:55

Ik vind de foto's opzich best leuk, zeker voor een zo'n 'simpel' cameraatje Lachen .

Foto 1: Als ze haar ogen wat meer opende, je wat meer scherp zou stellen op haar ogen en haar ogen er zo wat meer laat uitspringen was de foto al een stuk mooier Ja . Verder is de foto opzich wel netjes. Misschien een tip om foto's te gaan maken als de zon wat minder fel schijnt Lachen . Ook de volgende keer het model geen wit aan laten doen.. Scheelt weer heel wat gedoe met overbelichting ect. Knipoog .
Foto 2: Zo'n beetje hetzelfde commentaar als hierboven. Alleen is hier haar hoofd een tikje te donker. Compositie vind ik ook niet zo boeiend.
Foto 3: De lucht staat er wel heel mooi op, en soms kan tegenlicht ook best mooi zijn.. Maar hier valt haar hele gezicht weg, wat weer minder is Lachen .
Foto 4:
Hier kijkt ze iig al een stuk spontaner. Wel een beetje jammer van de kleuren en de compositie, die een beetje saai is.
Foto 5:
Hier kijkt ze ook wat vrolijker en daardoor vind ik de foto al meteen een stuk leuker om naar te kijken Ja . Wel jammer dat haar hoofd wat onscherp is. Verder wel lekkere frisse kleuren op de achtergrond.
Foto 6&7 vind ik niet zo bijzonder. Zijn foto's die iedereen zo even kan maken Lachen . Composities kunnen hier ook wel wat boeiender.
Foto 8:
Die vind ik niet veel aan. Had liever wat meer voet gezien Lachen .
Foto 9:
Ook hier had ik liever wat meer voet gezien. De houding is inderdaad al wel beter.

Zo, even heel wat tips. Hoop dat je er wat mee kan Knipoog .
Iig, over het algemeen zijn het dus wel leuke foto's, maar nog niet echt heel bijzonder ofzo. Probeer eens wat andere composities Lachen .

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 03:59

Heel erg bedankt voor je tips traan_beauty! Lachen Ik ga er zeker mee aan de slag!