[FOTO] Stranger things have happened.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

WildChild

[FOTO] Stranger things have happened.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 21:46

Ik vind deze foto zo 'strange' omdat ik vind dat het lijkt alsof het model haar hoofd niet eens meer verbonden zit aan haar lichaam. Natuurlijk ook weer bij deze: vrij interpretatie!

Afbeelding

Kom maar op!

Mloei

Re: [FOTO] Stranger things have happened.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 06:28

Je hebt gelijk wat betreft dat strange ding Knipoog
Vind het een erg aparte foto en weet niet zo goed wat ik er van vind. Verder vind ik de scherpte wel mooi alleen het linkeroog stoort me wat.
Verder mooie foto! Lachen

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:38

Het ziet er inderdaad een beetje vreemd uit, net of het model geen lichaam meer heeft *LOL* Maar dat maakt het juist zo leuk! Meestal hou ik niet zo van hele donkere make-up op foto's maar hier voegt het weer iets toe Lachen Fijne plaat om naar te kijken, ben er alleen niet zo zeker van of ik dat hele overbelichte op de linkerkant van haar gezicht zo mooi vind, misschien dat als het iets donkerder zou zijn het beeld nog sterker overkomt.

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 08:44

Dat ziet er inderdaad wel een beetje vreemd uit, maar ik vind het een mooie foto.
Mij storen de mouwen wel behoorlijk, een glad truitje of blote arm was denk ik mooier geweest.

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 09:44

De mouwen zorgen inderdaad voor een punt van irritatie, ook voor mij. Helaas is er niks weg te photoshoppen, maar het is zeker een aandachtpunt voor volgende keer.

De foto is, in mijn ogen, nergens overbelicht.

Six

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 19:54

Ik vind hem dus helemaal niet vreemd er uit zien.
ik vind hem juist geweldig!
Lekker anders Knipoog Lekker klassiek.. iets wat je niet vaak op bokt tegenkomt.. Ja, super.. Ga zo door, deze foto kan zo in een tijdschrift! Knipoog

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 10:37

Ik ga mee met Six wat betreft het klassieke beeld. Kleuren zijn heerlijk, lekker veel contrast. Je had alleen wat mij betreft een wat groter diafragma mogen nemen, vind het jammer dat het linker oog niet scherp is, zou IMO in dit geval zéker meerwaarde hebben nl. Lachen

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 14:57

Ja ik ben inderdaad nog wat aan het prutsen met de diafragma's. Ik heb deze lens net nieuw, 50mm F1.8 en ben snel geneigd om voor een wat te groot diafragma te kiezen. Ik zal er op gaan letten!