Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eknein schreef:Ik vind het een beetje overhaast verhaal. Je kunt zoveel details beschrijven als je zelf wilt, als je het maar op een goede opbouwende manier doet. Je geeft van te voren teveel weg, ik was pas na ongeveer 25 pagina's met de brief uit engeland gekomen. Anders laat je teveel vragen achter in Nederland. Wie is het meisje precies, wie zijn haar vriendin, wat laat ze achter in Nederland.
Harvard ligt in Amerika, als je een goede universiteit uit Engeland wil gebruiken kun je Oxford noemen. En ergens schrijf je ecenomische. Dat moet economische zijn.
Armaris schreef:Je schrijft erg in de parlandostijl(spreekstijl), dat kan voor sommige mensen wel afstotend werken
)
Karakters die een eigen leven gaan leiden.) Miss_Malfoy schreef:Armaris schreef:Je schrijft erg in de parlandostijl(spreekstijl), dat kan voor sommige mensen wel afstotend werken
Ja dat klopt. Omdat het natuurlijk de beleveniswereld van een 15jarige is...
Leuk dat jij het ook hebt gelezen!
Vind je het verhaal trouwens niet overhaast gaan?
Omdat ze na 2 dagen al stond te zoenen met Tom.
(Was ook niet mijn bedoeling eigenlijk, maar het moment was goed... En dan gaat dat automatisch, de karakters leiden een eigen leventje.)
(Ook een leuk idee voor een horrorfilm trouwens.Karakters die een eigen leven gaan leiden.)

Niese1987 schreef:Leuk verhaal en het leest lekker weg. Let wel op eventuele spelfouten, vooral in het engels.
De spellingcontrole werkt niet altijd even goed. Check je het in Word of in een ander programma?
kiwi1990 schreef:mooi verhaal, wel vele spelfouten en vooral in het engels.
When I visited dad today, he was even in a more worse shape than yesterday. He's getting sicker and sicker. Nothing what I do hellps*, I talk to him, but I think he doesn't even heares my*. I just don't get it. And he seems to be so said*, if I would just *know about what! My brothers also don't help, they visit him sometimes, but everery thime they leave he seems to be even more sick, and tired, than before they came. In the efternoon* I went for a ride at Moonlight, and I spotted some deers with their jongs. I'ts so beautifle here, I wish I could stay here forrever, and then I would make sure nobody will ever destroy this house, or hurt the animals who live here. But I got to go now, my brother, Gerard, is calling me. It's theatime.
*helps
*hears me
*Ans he seems to bee sad
*If i just knew what
*afternoon
*beautyfull
verder heb ik niks kunnen vinden.
goed verhaal vooral doorschrijven
zo hele was lijst. kattie schreef:Jij schrijft het ook weer fout haha, het is And he seems to be sad. En het is every time niet everery thime, en it's niet i'ts en niet forrever maar forever. en tea time niet theatime.zo hele was lijst.
Ilzjuh schreef:kattie schreef:Jij schrijft het ook weer fout haha, het is And he seems to be sad. En het is every time niet everery thime, en it's niet i'ts en niet forrever maar forever. en tea time niet theatime.zo hele was lijst.
En geen beautyfull maar beautiful.

we want more 

ik vindt het super..