[FOTO] Rachelle

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

This_is_me

[FOTO] Rachelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 11:53

Gisteren Rachelle op de foto gezet. Het moesten geen doorsnee portretjes worden. Dit zijn twee van de foto's die gemaakt zijn.

Mijn eigen commentaar is dat er wat meer neus te zien mocht zijn.
En op foto twee het wapperende plukje haar aan de linkerkant van Rachelle Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Graag jullie kritische commentaar. Of het nu goed of slecht is. En ook de reden waarom. Ik wil dan met jullie hulp proberen deze foto's te verbeteren. Want volgende week gaan we nog een keer de studio in Haha! Haha!

Edit: de foto's komt van een hyves-site af. Dus kan wat korrelig over komen
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 19-06-08 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] in titel gezet

Goof

Re: Rachelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 12:53

Zoals ik al zei vind ik de tweede erg mooi. Foto is vanuit een leuke hoek gemaakt en lekker niet standaard. Oog springt er mooi uit. (ik vind dat plukje overigens helemaal niet storend Knipoog)
De eerste foto spreekt mij niet aan, omdat ik vind dat de uitdrukking in haar oog mij niets zegt.

Butterfly14

Re: Rachelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:20

Ik vind juist de tweede niet mooi, door de storende achtergrond. Ook de uitsnijding vind ik niet echt mooi. Dat plukje is inderdaad niet storend. Volgens mij heb je het oog behóórlijk verscherpt?
De eerste foto spreekt me meer aan dan de tweede, maar ze doen me allebei niet echt veel. Lachen

Fnanne

Re: [FOTO] Rachelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:30

Moderatoropmerking:
Vergeet je [TAG] niet.

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 14:34

Butterfly: ik heb niets verscherpt, enkeld wat zachter gemaakt Knipoog. Leuk om de verschillen van mening te lezen Haha!

Bedankt Fnanne...

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:57

dat 'verscherpte' komt door hyves volgens mij, weet niet wat dat is met hyves Clown

Maar Deb, vind die eerste heel mooi, mysterieus, ja, vind hem gaaf Haha!
Die 2e weet ik nog niet zo goed, aan de ene kant vind ik hem gaaf, aan de andere kant... ik weet niet..

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 15:31

de eerst volgende keer zal ik proberen om iets meer oog op foto 2 te laten zien en misschien wat minder haar op foto 1....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 16:21

Mooi model zeg Ja
Wat me opvalt bij foto 1 is dat ik het wat flets vind, ondanks dat het gezicht al bijna overbelicht lijkt te worden mocht je er meer contrast in gooien. De compositie vind ik ook wat centraal zo en de uitsnede boven en onder wat krap. Het idee is erg tof, ik zou proberen het op wat meer manieren uit te werken als fotograaf zijnde (pose/idee zo houden, maar andere hoeken en composities proberen bijvoorbeeld).
Foto 2 vind ik qua uitsnede mooi opzich, maar wat mij best stoort hier is de achtergrond. Ben benieuwd hoe die er met egale achtergrond zou uitzien!

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 09:17

Bedankt WW. Ik ga zeker wat met je commentaar doen. Foto 1 is idd bijna overbelicht. In kleur is hij dat zeker niet, maar dan trekt de volle bos met haar de meeste aandacht Haha! Het model is overigens mijn zusje Haha!