[FOTO] Libelle + Bloemetjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fudge

[FOTO] Libelle + Bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 18:57

Hoi allemaal,

Ik vind fotograveren heel leuk, alleen ben ik er nog echt een leek in! Maar dat weerhield mij er vandaag niet toe om toch ff wat leuke fotos te maken met dit mooie weer. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik fotograveer gewoon omdat ik het leuk vind verwacht dus niet té veel Clown , ik heb geen speciale camera of iets.

Commentaar mag, maar laat ik er ook wat aan hebben.

1. Libelle
Afbeelding

2. Vingerhoedskruid (??)
Afbeelding

3. Vingerhoedskruidtoetertje van binnen ( ik vraag me af of het erg is dat hij buitenom zo wazig is, maar ik vind hem wel mooi Clown )
Afbeelding

4. Vingerhoedskruid met een hommel erin.
Afbeelding

5. Bloemetje
Afbeelding

6. Bloemetje
Afbeelding

7. Hart van de bloem
Afbeelding

8. Bloemetjes ( bij deze vraag ik me ook af of het erg is dat hij aan de buitenkant niet scherp is)
Afbeelding

9. Hart van de bloem (ik heb het idee dat deze niet helemaal scherp is, maar ik vind hem mooi Clown )
Afbeelding

10. Hart van de bloem (niet in het midden Bloos )
Afbeelding

11. Roze bloemetjes (hierbij erger ik me dood aan die muur)
Afbeelding

12. Lantaarntje tussen de bloemen
Afbeelding

Jasmijntje_

Re: [FOTO] Libelle + Bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 21:39

Heb zelf niet heel veel verstand van fotografie, maar vind het erg leuk om te doen en verdiep me er steeds meer in dus misschien heb je ook wat aan mijn commentaar Knipoog

1: Mooie foto, alleen ik vind het bij de staart (als je dat zo noemt) net lijken of 'ie nog verder doorloopt, bij dat wazige takje, dat laat het staartje een beetje wegvallen.
2: Een goeie foto, de lichte blaadjes rechtsboven storen alleen een beetje
3: Ik vind dat wazige aan de buitenkant juist mooi! Gave foto!
4: Mooie foto Knipoog alleen ik moest wel even 2x kijken voor ik zag dat het een hommel was.
5: Mooie scherpe foto, alleen de achtergrond is wat druk.
6: Door de felroze bloementjes komt de voorste bloem niet helemaal naar voren, het was mooier geweest als die felroze bloemetjes daar niet zaten.
7: Mooie foto, weet er verder niks op aan te merken.
8: Vind 'em niet zo mooi omdat zoals je zelf al aangaf, de buitenkant van de bloem onscherp is.
9: Inderdaad niet helemaal scherp, maar wel een goeie foto verder!
10: Jammer dat de bovenkant er maar voor een klein stukje opstaat en de onderkant voor een groter stuk.
11: Inderdaad, de muur is een beetje storend, maar vind de foto wel heel erg mooi! En toch spreekt 'ie me aan.
12: De bloemen trekken meer de aandacht dan het lantaarntje. Vind de foto wel mooi scherp.

Nouja, ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar nogmaals; ik heb er ook niet zo ontzettend veel verstand van Knipoog

Succes nog!

Fudge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 10:01

oke, bedankt! Sommige dingen die je nu zegt, heb ik op het eerste moment helemaal niet gezien Vork . Er zijn wel een paar dingetjes waar ik het niet helemaal mee eens ben, maar zo heeft iedereen zijn eigen mening he Knipoog en dat is maar goed ook!! ik ga er de volgende keer toch op letten Tong uitsteken

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 11:16

Foto 3 vind ik echt schitterend gefocussed, ik zou hem alleen ietsje lichter maken met een bewerkingsprogramma, ik denk dat hij daar helemaal van opleeft Ja .

Fudge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 11:41

Dit is de 3e foto een stukje lichter, ik vind hem zo idd mooier Knipoog

Afbeelding