Woensdag heb ik een toelatingsgesprek op de Design Academy. Daarvoor moet ik dingen meenemen en een opdracht uitvoeren. Omdat ik wat miste in 3D werk heb ik ook gekozen om een extra opdracht te kiezen. Mijn idee was om mijn vriend van top tot teen (mét boxer
) te be-bodypainten en hem mee te nemen naar het gesprek. Máár.. nu zat ik met het probleem dat hij in de auto zou moeten, het vóór half 10 's ochtends af zou moeten zijn en het ook allemaal nog zou moeten blijven zitten.Niet echt te doen dus helaas.

Nu was mijn idee om hem 2x te painten, en daar foto's van te maken. Dit is de eerste keer dus dat ik zoiets doe.
Ik heb veel rondgevraagd naar bodypaint, maar de airbrushes bleken minimaal €60,- te kosten. Mij iets te duur, hoewel ik het best vaker zou willen doen.

Als basislaag en kleur heb ik 3 schminken gebruikt, vooral met sponsjes.
De witte strepen heb ik gemaakt met acrylverf. Droogte helaas snel op en er komen ook snel barstjes in.
In het echt was het helaas veel mooier; meer turquoise aan de onder- en bovenkant.

Tijd: 3,5 uur.
Het douchen was dan wel weer grappig.

Gemaakt met telefoon, hele slechte kwaliteit helaas (Sony Ericsson maakt niet echt van die mooie foto's).

Sorry voor de grote afbeeldingen, ben ze vergeten iets te verkleinen.

) maar laten de fotos dit niet optimaal zien.

die mag zo door naar de elf fantasy fair