[ART] Onder de bodypaint

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Skogsmulle

[ART] Onder de bodypaint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 14:17

Jaja, mijn vriend was gisteren het slachtoffer om mijn eerste bodypaint-probeersel te zijn. Clown

Woensdag heb ik een toelatingsgesprek op de Design Academy. Daarvoor moet ik dingen meenemen en een opdracht uitvoeren. Omdat ik wat miste in 3D werk heb ik ook gekozen om een extra opdracht te kiezen. Mijn idee was om mijn vriend van top tot teen (mét boxer *LOL* ) te be-bodypainten en hem mee te nemen naar het gesprek. Máár.. nu zat ik met het probleem dat hij in de auto zou moeten, het vóór half 10 's ochtends af zou moeten zijn en het ook allemaal nog zou moeten blijven zitten.
Niet echt te doen dus helaas. Clown
Nu was mijn idee om hem 2x te painten, en daar foto's van te maken. Dit is de eerste keer dus dat ik zoiets doe.

Ik heb veel rondgevraagd naar bodypaint, maar de airbrushes bleken minimaal €60,- te kosten. Mij iets te duur, hoewel ik het best vaker zou willen doen. Ja
Als basislaag en kleur heb ik 3 schminken gebruikt, vooral met sponsjes.
De witte strepen heb ik gemaakt met acrylverf. Droogte helaas snel op en er komen ook snel barstjes in.
In het echt was het helaas veel mooier; meer turquoise aan de onder- en bovenkant. Boos!
Tijd: 3,5 uur.

Het douchen was dan wel weer grappig. Clown

Afbeelding

Afbeelding
Gemaakt met telefoon, hele slechte kwaliteit helaas (Sony Ericsson maakt niet echt van die mooie foto's).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sorry voor de grote afbeeldingen, ben ze vergeten iets te verkleinen.

Aims

Re: [ART] Onder de bodypaint

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 14:29

Erg stoer gedaan hoor! Mooie kleuren gebruikt, en die strepen geven een heel leuk effect. Denk wel dat dit scoort!
Wat ik wel erg jammer vind is de kwaliteid van de fotos en de achtergrond. Het is toch iets wat je presenteert, wat laat zien wat jij allemaal kan en jou creative inzicht. Nou heb je je vriend heel mooi ''bewerkt'' ( Tong uitsteken ) maar laten de fotos dit niet optimaal zien.
Ik had ten eerste een rustige achtergrond gezocht, met een egale achtergrond óf echt ergens in een bos, wat de sfeer versterkt. (Alhoewel ik denk dat je vriend dat niet echt op prijs stelt om naar een bos te gaan lopen, zo beschilerd Clown )
Ook had ik een goede camera gebruikt of gezocht. Zoals je zelf zegt, is de kwaliteid niet echt optimaal omdat het met een mobiel is gemaakt maar dit haalt het hele werk ook een beetje naar beneden, zonde!
Maar ik vind wat je verzonnen én uitgevoert hebt echt heel leuk, apart én creatief!! Vooral de laatste foto vind ik een erg leuke compositie!! Knipoog Lachen

Skogsmulle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 14:36

Geef ik je helemaal gelijk in, Aims.
Helaas had ik echt geen betere camera bij de hand, en achtergrond al helemaal niet. Ik wilde wel echt naar buiten, i.v.m. het licht. Dit was wel de beste achtergrond in de buurt (ik was ook best wel pissed omdat er in de buurt niet iets beters was Clown ).

Morgen beschilder ik hem weer. Dan zouden we in de auto kunnen stappen om ergens heen te gaan (met een beschilderde rug rijden was niet echt een optie Tong uitsteken ). Buik en gezicht maken natuurlijk niks uit. Denk dat ik hem wel dan van die dunne handschoenen aan doe, dan kan hij tenminste nog normaal rijden. Huilen van het lachen

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 10:01

Heel erg gaaf gedaan, maar ik ben het eens met aims, de foto zelf is niet erg representatief... Volgende keer het bos in, of een studiofoto maken, met een betere camera.. Ben wel benieuwd naar de definitieve resultaten Haha!

En volgens mij had je vriend het koud of niet Knipoog

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 21:50

Wow! die mag zo door naar de elf fantasy fair Vork

knap gedaan Ja

Skogsmulle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 23:02

NaNi schreef:
Heel erg gaaf gedaan, maar ik ben het eens met aims, de foto zelf is niet erg representatief... Volgende keer het bos in, of een studiofoto maken, met een betere camera.. Ben wel benieuwd naar de definitieve resultaten Haha!

En volgens mij had je vriend het koud of niet Knipoog

Hij had het wel koud ja. *LOL*

En ik ben aangenomen! Ze vonden deze erg leuk, jammer dat ik geen andere pose had maar daar de acryl-verf ging barsten dus helaas kon ik dat niet doen (gelukkig was dat oke Huilen van het lachen ).

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 23:03

En toen ging het regenen Clown nee hoor, erg knap gedaan! Ja

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 23:12

ik vraag me eigenlijk af.. heb je ook de voorkant gedaan? ben benieuwd hoe het er helemaal uitziet nl.

Skogsmulle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 09:48

@ shadowlover: nee, helaas de voorkant niet! Hoewel ik best wel graag door zou willen gaan, maar het was al bijna avond dus dan zou ik nog zeker 4 uur bezig zijn. En om dan foto's binnen te maken met dat nep-licht is helemaal niks!