Zelfportret.
Let op het copyright
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
Wel tof hoor! klein beetje meer scherptediepte had mooier geweest denk.
hahaha ben echt fan van jouw portretjes, en ook deze vind ik weer super..
LauraMc schreef:Ik vind het een geweldige foto! Mooie compositie, superscherp. Het enige minpunt van deze foto vind ik dat de tape op je mond een beetje wegvalt, dat is jammer want het lijkt dat de foto daarom moet draaien.
(Gefeliciteerd trouwens met je verjaardag
)_Tessaa schreef:Schitterende foto. Ben het wel over de tape eens. Helaas, want verder vind ik hem super goed gelukt.
Ik pb je even over de foto..

Marrke schreef:Mooi! Erg orgineel. Je hebt een ontzettend sterke blik in je ogen. Tape had misschien wat meer centraal kunnen staan, valt nu namelijke en beetje weg. Verder vind ik het een top foto!

GuitarLove schreef:Heb meerdere foto's van je gezien en al vaker het commentaar gelezen dat het vaak hetzelfde is. Ook hier wel weer een beetje, enige wat anders is is het tape op je mond.
Fototechnisch gezien vind ik hem echter geweldig! Kan je me uitleggen hoe je dit precies hebt gedaan? Heb je kunstmatige lichtbronnen gebruikt?

nathalieeee_ schreef:Mooie aansprekende foto! Het lijkt alsof je een boodschap wilt overbrengen. 1 vraagje, hoe krijg je altijd die mooie twinkeling in je ogen, of photoshop je die?

Maysie schreef:Wow wat een prachtige foto en wat een krachtige blik. Verder ga ik mee met het commentaar heirboven over de tape.
Hoe doe je dat dat je die ogen zo duidelijk en sterk krijgt. Dat ze echt van het gezicht afspringen.? Mag ook via pb.

En verder wat ik er mee doe staat eigenlijk hierboven beschreven.This_is_me schreef:Super gedaan Mar, ik ben altijd weg van jou zelfportretjes....
Leuk om te horen!savale schreef:oeh eng!Wel tof hoor! klein beetje meer scherptediepte had mooier geweest denk.

NaNi schreef:Weer een zelfportretje van [***]!!
Mag ik bij jou in de leerhahaha ben echt fan van jouw portretjes, en ook deze vind ik weer super..
Het énige puntje wat ik kan bedenken is misschien dat de tape wat scherper had gemogen, maar ik heb er al een paar keer naar gekeken en ik stoor me er niet écht aan..
Vind ook de titel trouwens super gekozen
Bedankt!
Gaaf om te horen. 
). Tja hoe leg ik uit wat ik anders wil zien, weet het zelf ook niet zo goed. Misschien eens een keer iets in kleur, of je gezicht vanuit een andere hoek ofzo.. (van boven, van de zijkant) iets in die richting bedoel ik
Maarja, ik ben nog maar een amateurtje dus trek je vooral niet te veel van mij aan

Je blik is ook erg passend.
Hahaha ja bijna wel ja!
! 
Vind het echt gaaf hoe je jezelf zo mooi op de foto kunt zetten, als ik dat probeer gaat het helemaal verkeerd