[DIGI] Haflinger w.i.p. (beginner vraagt tips)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

[DIGI] Haflinger w.i.p. (beginner vraagt tips)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 19:50

toch maar een topic voor evt tips Lachen
Ik heb een week of 3 terug een wacom bamboo op klein formaat aangeschaft.
Ben hier een tijdje wat mee aan het experimenteren geweest
(oa ogen ge'tekend')
zie -> http://i183.photobucket.com/albums/x95/ ... chaduw.jpg en ook http://i183.photobucket.com/albums/x95/ ... gwacom.jpg )

Maar het begon toch te kriebelen iets leukers te maken
Ik heb een zelfgemaakte schets ingescand en deze in photoshop geopend.

dit is wat ik tot nu toe heb
Afbeelding
(de basiskleuren elk op een apparte laag opgezet en hierin wat duidelijke schaduwen neergezet om te kijken of ze op de juiste plaats staan)

Afbeelding
En de update die ik er vandaag aan gemaakt heb
Wat schaduwwerking in het hoofdstel gemaakt, vooral in de ''koperkleurige'' delen zoals je ziet, en de sierkettingkjes in front en neusriem getekend
De mislukte wolk op zijn voorhoofd is de kol, deze was ik vergeten (stom) en heb ik er in 3 groffe brushstreken even bij gezet, is het eerste wat ik ga bijwerken als ik eraan verderga! Tong uitsteken

ik ben heel veilig met het hoofdstel begonnen omdat ik het nog best een onderneming vind, en ik het eigenlijk heel moeilijk vind te verzinnen op welke wijze ik verder moet met het paard himself (hoop hier dan ook tips over te krijgen Lachen )
(Het project heeft een groter formaat dan hier te zien, ik meen dat ik photoshop op 33% moet zetten om hem helemaal op scherm te krijgen)

ik hoop op tips Lachen

Aims

Re: [DIGI] Haflinger w.i.p. (beginner vraagt tips)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 11:19

Ziet er al goed uit hoor! Ben erg benieuwd hoe die er nu uit ziet.
Het oog oogt voor mij een beetje aan de kleine kant, maar voor de rest ziet alles er toppie uit!
Ben wel benieuwd hoe het neusje er straks uit komt te zien, is nu natuurlijk nog maar het begin. Lachen

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 11:23

ik zat net moed te verzamelen verder te gaan Knipoog
ik zal eens proberen een stukje op ''echt'' formaat te uploaden Lachen middels printscreen moet dat lukken denk ik Lachen

over het oog, ik denk dat dat komt omdat ooglid enz eromheen nog uitgewerkt moet worden?
als ik hem appart zie valt het me ook op, maar in de foto is het volgens mij ook redelijk zo..

*edit*
http://img374.imageshack.us/my.php?imag ... anoda7.jpg
in link omdat hij niet bokt-verantwoord formaat is denk ik Lachen
middels printscreen gemaakt als het project op 100% weergave staat Lachen

Prenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 14:48

Heb je dit gemaakt met photoshop elements?
Mijn vriendin had namelijk ook zo'n tablet gekocht en kreeg dat erbij(vind het zelf ook een leuk programma dus ga het misschien ook wel zelf kopen).
Verder vind ik het er al erg goed uitzien! Haha!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 15:51

nee geen elements (ik had de goedkoopste versie genomen, omdat je idd de software ook goed betaalt, ik had alleen ArtRage2 erbij zitten, leuk voor wat freewheelen Tong uitsteken )
ik heb Adobe Photoshop CS3 op de pc staan al Lachen vind het een superfijn programma. maar er zitten zóveel functies op.. Bloos!