[FOTO] Eerste foto's op [UK] met nieuwe camera :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sharonalover

[FOTO] Eerste foto's op [UK] met nieuwe camera :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 20:32

Sinds 2 weken ben ik een megatrotse eigenaar van de canon 400D Haha! .
Ik heb natuurlijk al aardig wat geoefend, en het begin was best moeilijk, maar het wordt steeds beter Lachen .
Afgelopen vrijdag had ik verjaardag van mijn opa, en we hebben toen een tourtje met een bus gemaakt, o.a. door Duitsland.
We zijn toen langs een klooster iets gekomen, weet het niet meer, had niet zo goed opgelet Bloos .
Was drukker bezig met foto's maken, en er waren er 2 aardig goed gelukt naar mijn idee, dus ben heel erg benieuwd naar jullie commentaar en tips Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes!

Anoniem

Re: [FOTO] Eerste foto's op [UK] met nieuwe camera :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 20:34

Ik vind de eerste foto echt super mooi! Niks op aan te merken eigenlijk Lachen Het voorste gedeelte springt er mooi uit, mooie scherpte Lachen Geeft een mooi sfeertje.

2e foto is ook erg mooi alleen vind ik het jammer van de storende elementen op de achtergrond zoals het glas met de man erin, en de rode bordjes en dergelijke.
Verder mooi de tafels erop gezet Lachen

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 20:37

Dankje voor het commentaar.
Om eerlijk te zijn zie ik die storende elementen nu pas Tong uitsteken .
Maar nu ik ze zie, vind ik ze ook storend Tong uitsteken

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 22:04

Ik vind de tweede foto juist vele malen beter dan de eerste. De tweede foto houdt mijn gedachten lang vast, terwijl ik nogal snel wegkijk van de eerste. De stenen spreken me als onderwerp minder aan en de compositie is niet zo spannend. Bij de tweede foto lopen de tafeltjes fijn weg in de foto. De zogenaamde storende elementen storen mij juist niet. Voor dat beetje extra had ik liever nog wat meer ruimte gezien aan de rechterhelft van de foto, voor een meer ruimtelijk effect.
Nette beginselen, hoor. Ja