[FOTO] Sara

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wineds

[FOTO] Sara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 20:55

.

Afbeelding

.

Afbeelding

.

Eerste keer écht bewust bezig geweest om een mensenportret te maken, houd me normaal liever bezig met paardenfotografie, maar dit bevalt ook wel!

Wineds

Re: [FOTO] Sara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 14:25

Ik schop niet snel topics omhoog, maar heeft niemand tips of commentaar voor mij? Scheve mond

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 15:49

De eerste foto spreekt mij niet echt aan. Ik had liever iets meer ruimte van voren gezien en achter wat bijgesneden.
De tweede foto vind ik wel heel leuk, dat zwart-wit past precies bij de foto.

lovely82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 15:57

!e foto spreekt mij ook niet erg aan, 2e foto's vind ik qua compensitie al een stuk beter. Je model ziet er erg gespannen uit, zonde van de foto's. Probeer haar te laten ontspannen door duidelijk te zijn wat ze moet doen. Veel succes verder!

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 21:37

Ik vind juist de tweede foto minder. Daar lijk je het verkeerde moment voor de gezichtsuitdrukking te hebben. Ze staat er daar vreemd op, met vreemde ogen en een vreemde houding van de mond. Net alsof ze net ging verzitten ofzo.
Bij foto 1 is dat veel mooier. De kleuren daar passen mooi bij elkaar en ook de print, of eigenlijk heel het tuniek, werkt érrug goed. De kleuren versterken elkaar wel, maar zijn toch rustig/in evenwicht. Heb je de verzadiging (evt in bepaalde delen) opgeschroefd?
Ik vind alleen de manier waarop de tuniek op d'r kont ligt (scheef dus) en de witte flap die eronder uit komt storend.

Ik kan niet zeggen dat ik haar gespannen vind. Lachen op een foto is erg moeilijk en ik vind dat ze het juist goed doet. Zoals ik al zei lijkt de tweede foto geen goed voorbeeld om te zien of ze wel/niet op d'r gemak was.
Ik vind het overigens ook een mooi model en het is ook heel mooi om te zien dat haar nagels zo verzorgd zijn! Dat voegt heel veel toe aan een foto. Ja

Niet verkeerd voor een eerste keer. Lekker veel oefenen, want het is zeker leuk om te doen! Haha!

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 13:29

Kijk, met dit soort commentaar kan ik tenminste iets, bedankt Haha!

Gespannenheid kan heel goed kloppen, want normaal gaat ze niet graag op de foto en helemaal in het begin kwam er constant een erg geforceerd lachje uit. Heb aan de eerste foto niks bewerkt, we hadden mazzel dat er goed zonlicht was om foto's te maken (en we waren ook net op tijd klaar, kwartier later kletterde het van de regen..).

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 14:13

Wat een supermooie ogen heeft ze dan! Bloos!
Ook al gaat ze normaal niet graag op de foto, ik zou d'r zeker vaker vragen. Ik vind d'r echt mooi. Lachen