Bart van inKIE
http://Sabyo92.deviantart.com/art/Bart- ... d-86880822
Als iemand even de foto neer zou kunnen zetten...
Ik zit op een MAC met een muis met 1 knop
Ben niet zo blij met het leer en het gedeelte onder de neusriem...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Miss_Malfoy schreef:Wauw, mooi!
Alleen zijn bij de nek sommige stukken wat diep, waardoor andere heel erg uitsteken en het een beetje vel op botachtig word? Ik kan het niet zo goed beworden.
Heb geen tips voor je. Misschien een klein creatief puntje; je zou het geheel wat speelser kunnen maken door de potloodstrepen ietjes te benadrukken. Zoals ik bij de teugel al zie bijv. Het is nu nogal een statisch portret, maar mbv een aantal 'schets'strepen, wordt het geheel al een stuk speelser.Miss_Malfoy schreef:Tja ik weet niet, ben ook geen expert maar het contrast en de dieptes lijken te groot.
... Zou ook niet weten hoe ik het ' mooi ' zou kunnen oplossen.. Maar ik snap je punt wel
smeetjoew schreef:[afb]
Zo.
Ik vind het een erg gave pasteltekening. Aparte stijl, maar het spreekt me wel erg aan.Heb geen tips voor je. Misschien een klein creatief puntje; je zou het geheel wat speelser kunnen maken door de potloodstrepen ietjes te benadrukken. Zoals ik bij de teugel al zie bijv. Het is nu nogal een statisch portret, maar mbv een aantal 'schets'strepen, wordt het geheel al een stuk speelser.
Nja, kijk maar of je dat zelf uberhaupt wel mooi vind.
Verder erg netjes!
Menino schreef:Miss_Malfoy schreef:Tja ik weet niet, ben ook geen expert maar het contrast en de dieptes lijken te groot.
Ja ik denk dat het contrast idd te groot is... Was best een moeilijk stuk... Zou ook niet weten hoe ik het ' mooi ' zou kunnen oplossen.. Maar ik snap je punt wel
_BlackPearl_ schreef:ik vind m super mooi!
dat oog heb je echt super gedaan!!!
die nek vind ik (persoonlijk) iets te, weet niet hoe ik het echt moet zeggen, maar nu lijekn er heel wat deuken enzo in te zitten
maat dit lijkt me ook super lastig met pastel
maar verder vind ik m echt super!
Ook te zien op de foto!
_BlackPearl_ schreef:ik vind m super mooi!
die nek vind ik (persoonlijk) iets te, weet niet hoe ik het echt moet zeggen, maar nu lijekn er heel wat deuken enzo in te zitten

SanneKyla schreef:_BlackPearl_ schreef:ik vind m super mooi!
Dat zijn de spierenOok te zien op de foto!
Vind het echt een mooi werkje!
Je hebt mooie kleuren gebruikt
verder echt prachtig! Mireille schreef:Ik heb de afbeelding even met [IMG] in de begin post gezet. Afbeeldingen horen direct zichtbaar te zijn. Mocht het dus nog eens voorkomen dat je het op een bepaalde computer niet voor elkaar krijgt; wacht dan gewoon even met plaatsen tot je aan je eigen computer zit en je wel direct zichtbaar kunt plaatsen. Normalieter zou je topic nu gesloten worden, maar omdat er al veel reacties stonden en je afbeelding al netjes verkleind was heb ik nu de afbeelding even boven in gezet. Volgende keer svp rekening mee houden en zelf zichtbaar maken.
Op een mac met maar 1 muisknop kun je wanneer je de apple toets indrukt en tegelijkertijd met de muisklikt het menutje van de rechtermuisknop oproepen.
Dat is ook het hele euvel.. Mijn moeder heeft bokt op mijn eigen computer geblokkeerd... In feite is dit dus de enige computer waar ik mee op bokt kan!