[FOTO] Rare vogels..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

blonde_007

[FOTO] Rare vogels..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-08 14:17

Paar dagen geleden weer lekker geoefend, en dit zijn de vogelfoto's ... We hebben pas een nieuwe lens, hier moet ik nog wel aan wennen.. en ik ben ook niet zo blij met al die hekjes daar, maar goed.. Vork Knipoog

Afbeelding
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding
10.

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden , dus laat alsjeblieft een berichtje achter ! Het liefst met tips en opbouwende kritiek !!

DolceGabbana

Re: [FOTO] Rare vogels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 14:52

Ik vind het erg mooie foto's, lekker scherp!

Foto 1: Schitterende foto's, het effect van de achtergrond past er wel bij *LOL* Mooie kleuren (mocht iets feller) Verder geen commentaar over deze foto Knipoog
Foto 2: Niet zo'n heel bijzondere foto (vergeleken met je andere foto's) vind zijn vacht wel mooi scherpgesteld *LOL*
Foto 3: Mooi van dichtbij gefotografeerd, kleuren vind ik erg mooi! En (weer) mooi scherp!
Foto 4: Qua compositie een geweldige foto erg humoristisch! Jammer dat hij wazig is , persoonlijk zou ik het een mooier beeld geven als er op de snavel scherpgesteld word, ik denk dat dat een mooier effect geeft.
Foto 5: Ik vind deze ook wat minder, had hem wat scherper willen zien. verder spreekt me de foto ook niet echt aan.
Foto 6: 1 van mijn favorieten *LOL* wat een prachtplaatje. Jammer dat de vogels (denk ik) op de achtergrond staan. De kop springt er mooi uit qua kleur en scherpte.
Foto 7: Een van je mindere foto's. De vogel springt er niet genoeg uit en ik vind de kleuren te licht. Ook niet zo mooi scherp als je vorige foto!
Foto 8: Als de kleuren wat feller zouden zijn was deze foto mooier geweest. Ik stoor me ook aan het langwerpige bruine ding rechts van de snavel!
Foto 9: Weer een van mijn favorieten uit deze foto's. Wat een prachtplaatje *LOL* absoluut geen commentaar! Supermooi scherp, geen storende voorwerpen of achtergrond en mooie kleuren!
Foto 10: Jammer van de hekjes aan de zijkant, niet zo'n bijzondere Knipoog

Ik vind dat je er een paar schitterende foto's bij hebt zitten!

groetjes Sanne