Ik vind het erg mooie foto's, lekker scherp!
Foto 1: Schitterende foto's, het effect van de achtergrond past er wel bij
Mooie kleuren (mocht iets feller) Verder geen commentaar over deze foto 
Foto 2: Niet zo'n heel bijzondere foto (vergeleken met je andere foto's) vind zijn vacht wel mooi scherpgesteld 
Foto 3: Mooi van dichtbij gefotografeerd, kleuren vind ik erg mooi! En (weer) mooi scherp!
Foto 4: Qua compositie een geweldige foto erg humoristisch! Jammer dat hij wazig is , persoonlijk zou ik het een mooier beeld geven als er op de snavel scherpgesteld word, ik denk dat dat een mooier effect geeft.
Foto 5: Ik vind deze ook wat minder, had hem wat scherper willen zien. verder spreekt me de foto ook niet echt aan.
Foto 6: 1 van mijn favorieten
wat een prachtplaatje. Jammer dat de vogels (denk ik) op de achtergrond staan. De kop springt er mooi uit qua kleur en scherpte.
Foto 7: Een van je mindere foto's. De vogel springt er niet genoeg uit en ik vind de kleuren te licht. Ook niet zo mooi scherp als je vorige foto!
Foto 8: Als de kleuren wat feller zouden zijn was deze foto mooier geweest. Ik stoor me ook aan het langwerpige bruine ding rechts van de snavel!
Foto 9: Weer een van mijn favorieten uit deze foto's. Wat een prachtplaatje
absoluut geen commentaar! Supermooi scherp, geen storende voorwerpen of achtergrond en mooie kleuren!
Foto 10: Jammer van de hekjes aan de zijkant, niet zo'n bijzondere 
Ik vind dat je er een paar schitterende foto's bij hebt zitten!
groetjes Sanne