[FOTO] Prairiehondjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nada

[FOTO] Prairiehondjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-08 13:43

Ik ben vorig weekend met Jurjen [ Jurjen @ bokt] naar de dierentuin geweest.
En heb toen de camera van zijn ouders meegesleept (Panasonic DMC FZ 10 ? )
Maar goed, ik had er nog nooit foto's mee gemaakt en het is een beetje een gemiddelde camera.
Dit waren dan ook één van de weinige goede foto's.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Nada op 06-06-08 13:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Many

Re: [FOTO] Prairiehondjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 13:47

Leuke foto's, niet speciaal maar als je nog nooit met een bepaalde camera hebt gefotografeerd is het natuurlijk altijd even oefenen Knipoog
De eerste foto vind ik het leukste, alleen vind ik het jammer dat je het tweede prairiehondje erachter zo net wel/net niet ziet. Als je iets meer naar recht was gaan staan had je die misschien beter erop kunnen zetten. Maar ik weet natuurlijk niet of je daar de mogelijkheid toe had, want dat is altijd weer de vraag in een dierentuin Haha!.
Verder vind ik de foto's een klein beetje flets van kleur. Dat komt natuurlijk door de combinatie van de kleur van de diertjes en de ondergrond, maar toch is het voor mij een kritiekpuntje. Het maakt de foto's minder spannend om naar te kijken Knipoog.
Iig, leuke foto's, maar niet je beste Lachen.

Oamaru

Re: [FOTO] Prairiehondjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 07:29

Leuke foto's Naad. Lovers Maar zoals Mier al zegt, ik heb beter van je gezien. Ze kunnen allemaal een beetje meer gecropt + wat meer contrast ed. Ze zijn wat grauwig. Maar toch netjes gedaan voor de eerste keer met een nieuwe camera ! Hoop dat je een fijne dag had wijffie ! Kusje