[FOTO]Diverse foto's!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO]Diverse foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-08 13:22

Tijdens het kijken van wat CDROM's van mijn foto's kwam ik deze opeens weer tegen die ik vroeger had gemaakt, en ik weet zeker dat jullie ze nog niet eerder hebben gezien! Tja, wie wat bewaart heeft wat voor later!

Ik vond ze in ieder geval wel UK waardig! En mocht er ruis zijn: ze zijn genomen met mijn oude camera (van Kodak) dus niet met die ene die ik nu heb (Olympus!)

(Opbouwend) commentaar is natuurlijk altijd welkom, gráág zelfs dus kom maar op met die reacties van jullie! Ben niet van suiker gemaakt!!!! Haha! Hahahaha!!! (oké ze zijn niet echt scherp omdat ze met een point-and-shoot toestel waren gemaakt!)

Afbeelding -- 1
Afbeelding -- 2
Afbeelding -- 3
Afbeelding -- 4
Afbeelding -- 5
Afbeelding -- 6
Afbeelding -- 7
Afbeelding -- 8
Afbeelding -- 9
Afbeelding -- 10

Zo hèhè!

Novalues

Re: [FOTO]Diverse foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 13:45

Foto 2, 8 vind ik erg mooi. Foto 10 heeft ook wel wat. De rest spreekt me niet zo aan. Foto 2 en 8 hebben een prachtig licht inval! 9 vind ik ook wel mooi maar toch iets meer standaart..
Laatst bijgewerkt door Novalues op 06-06-08 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 13:48

2 en 8 spreken mij ook aan ja. Die ademen sfeer uit. Het licht valt daar er mooi op, wat zeker bijdraagd aan de sfeer. De andere vind ik een beetje standaard foto's.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-08 17:18

Kan iemand weer eens een leuke opsomming maken van de foto's en hierop kritiek geven? Vindt ik wel leuk en kan ik ervan leren!

badeend14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 10:33

Een opsomming maken van de foto's heb ik nu even geen tijd voor. Maar ik wil wel zeggen dat ik ook idd foto 2 en 8 mooi vind. En dan vooral foto 8 Ja.
Ik vind het mooi dat die persoon daar zo 'eenzaam' met de hond aan het wandelen is. Dat spreekt voor mij. Ook een mooie lichtinval idd. Alleen vind ik het een beetje jammer dat er, wanneer je beter kijkt, in de verte nog mensen lopen.

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 07:52

8 is idd prachtig, dat licht!
Op 6 en 7 vind ik het jammer dat (6) het overal mistig is, dat doet het niet echt voor mij Knipoog
en bij 7 jammer dat je zeg maar die weerkaasting van de zon hebt daar vind ik het persoonlijk jammer dat het veulen niet ín het zonnetje staat.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 07:54

2 & 8 vind ik ook het mooiste Ja Vooral 2, prachtig die zonnestralen door de bomen, kan zo een boekje in!
De rest vind ik niet erg speciaal,... composities wat minder of ruis Lachen