Body paint

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Skogsmulle

Body paint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 14:48

Ik ben van plan om voor een project body paint te gebruiken, maar waar zou ik het kunnen halen?
Ik weet er nog helemaal niks van namelijk. Is het gelijk af te wassen, veegt het af?
Werk je met spuitbussen en met kwasten?
Blond

pinuts

Re: Body paint

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 14:50

oh dat lijkt me ook supervet.. Ben benieuwd.. Met spuitbussen lijkt me wel weird, tenminste mijn gewone graffiti spuitbussen zou ik niet op me lichaam willen.. (gaat dr amper af:P)

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 14:53

voor zo ver ik gezien heb werk je met kwasten (jaja kijkt tv Clown ) Meer weet ik er ook niet van Knipoog Succes en ik ben benieuwd naar het resultaat

misschien heb je hier iets aan (via google):
http://stichtingbodypaint.nl/

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 16:17

Het kan met kwasten (en een spons voor grotere delen of de ondergrond) maar met airbrush is vaak mooier.

Bij (goede) feestwinkels kun je verschillende merken krijgen. Voor het lichaam wordt gewoon dezelfde soort verf gebruikt als smink zoals bij kinderfeestjes enzo.

Licht vegende aanraking kan het wel tegen als het droog is, maar echt hard smeren dan veegt het uit. Zelfde met afgeven, bij veel wrijving geeft het meer af dan met weinig wrijving.

Met goed wassen en schrobben krijg je het er gewoon af maar sommige kleuren komen een week later nog je poriën uitzetten Huilen van het lachen .