[FOTO] 1ste x korfbal foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

[FOTO] 1ste x korfbal foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 19:54

Dit weekend had mijn schoonzusje haar kampioenswedstrijd van korfbal en zijn ook KAMPIOEN geworden.

Ikging maar is foto's maken. Helaas had ik niet mijn eigen camera mee, dus de camera van mijn vriend gebruikt.

Een Nikon D40 met gewone Kitlens...

Hier de foto's graag tips :

Helaas is de kwaliteit door het uploaden ver achteruit gegaan.

(heb de foto's alweer van de site van de vereniging gehaalt (daar zijn ze meteen opgezet door de coach!)

1) Afbeelding

2) Afbeelding

3) Afbeelding

4) Afbeelding

5) Afbeelding

6) Afbeelding

7) Afbeelding

Anoniem

Re: [FOTO] 1ste x korfbal foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 07:30

De foto's zijn niet echt van hele goede kwaliteit. Ze zijn erg korrelig. Misschien dat dit ook komt doordat je ze van die site zijn af gehaald. Mag ik misschien vragen naar je instellingen? Als je vaker sportfoto's wilt gaan maken, is een lichtsterke lens zeker een "must".

savale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 08:17

Het probleem lijkt vooral door de compressie te komen. (verkleind met te slechte jpg instellingen)
Verder zou ik soms met iets minder scherptediepte schieten want op de meeste foto's weet ik niet waar ik moet kijken: er is immers zoveel te zien. Maar het ligt er een beetje aan met wat voor doel je de foto's hebt geschoten. Ze zijn wel goed scherpgesteld en kwa belichting ook wel ok. Ik mis alleen soms wat kleur

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 09:32

Klopt de kwaliteit is zwaar achteruit gegaan doordat we ze hebbben gebrand op een cd en hun deze op de site hebben gehaald en ik ze daar heb afgehaald. Doordat ik de camera van mijn vriend gebruikt heb daar en nu weer thuis ben.
Zelf heb ik wel andere lenzen. Zelf heb ik een telelens die ik veel liever had gehad en dus meer op 1 onderwerp had kunnen concenteren hier erger ik me ook aan. Ik moest wel team foto's maken voor een beeld van de wedstrijd.