[TEK] paard in kleur.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cavaliere

[TEK] paard in kleur.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 18:57

hallo bokkers Pling

ik heb geprobeerd een gekleurt paard te maken, mijn bedoelingen waren om met lichtgroen en lichtrood de glansplekken ed aan te geven, en met donkerblauw en donderrood de schaduwen, begrijpen jullie het nog Clown , eigenlijk viel het me heel zwaar tegen,
want het was duidelijk niet zo makkelijk als ik had gedacht. vandaar dat ik hem nu op bokt zet voor tips.
de kleuren zijn niet helemaal goed, maar het is echt drama om hier en foto van te maken haha.

Afbeelding
Afbeelding

op de eerste foto komen de kleuren het beste uit, maar nog niet helemaal zoals ze in het echt zijn.
ik hoop met dit topic dus eigenlijk zinvolle tips te krijgen, dus als iemand iets weet Pling

Fenrir

Re: [TEK] paard in kleur.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 20:28

Ziet er leuk uit, leuk dat je experimenteert met kleur. Lachen

De verhoudingen zien er ook al goed uit, ze kloppen hier en daar nog niet helemaal maar dat blijft lastig.
Qua inkleuren zou ik proberen de tekening nog wat dekkender te maken, nog wat meer op te vullen. Ook zou ik niet zo strak omlijnen en in de hoeven ook wat verschillende tinten stoppen. Lachen

Ik heb een vraagje voor je. Als ik er helemaal naast zit, mijn excuses, maar heb je misschien een tekening van mij als voorbeeld gebruikt?
Ik heb namelijk een serie gemaakt in exact dezelfde kleuren waarvan er een paard in praktisch dezelfde houding staat (alleen de andere kant op).
Mocht het niet zo zijn, sorry daarvoor. Ik vond het alleen wel erg toevallig, maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben. Lachen

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 11:55

Fiffill schreef:
Ziet er leuk uit, leuk dat je experimenteert met kleur. Lachen

De verhoudingen zien er ook al goed uit, ze kloppen hier en daar nog niet helemaal maar dat blijft lastig.
Qua inkleuren zou ik proberen de tekening nog wat dekkender te maken, nog wat meer op te vullen. Ook zou ik niet zo strak omlijnen en in de hoeven ook wat verschillende tinten stoppen. Lachen

Ik heb een vraagje voor je. Als ik er helemaal naast zit, mijn excuses, maar heb je misschien een tekening van mij als voorbeeld gebruikt?
Ik heb namelijk een serie gemaakt in exact dezelfde kleuren waarvan er een paard in praktisch dezelfde houding staat (alleen de andere kant op).
Mocht het niet zo zijn, sorry daarvoor. Ik vond het alleen wel erg toevallig, maar ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben. Lachen

ik heb ooit wel eens een paard gezien in kleur, maar dat is al een hele tijd terug. denk dat ik dat plaatje wel in mijn hoofd heb gehad toen ik deze inkleurde, weet niet of die van jou was?
ik weet dat hij er niet op lijkt, maar hij kwam van dit plaatje:
http://www.kozykomfortbykaren.com/membe ... RSE_WR.JPG

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 11:58

Het zou kunnen inderdaad, die van mij is ook al weer van een behoorlijke tijd geleden. Hij lijkt er verder niet op, maar het idee is een beetje hetzelfde. Niet dat het mij uitmaakt hoor, mocht het zo zijn zou het eerder een eer voor mij zijn toch. Clown
Klik.

Maar ik zou lekker verder gaan met oefenen, veel succes. Lachen

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:02

Wat mooi zeg! Het spreekt me erg aan. Lachen Tips kan ik je helaas niet geven, want weet er echt niks van. Bloos Maar vind hem mooi. Ja

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 14:18

Ik vind 'm leuk!! Zou 'm zo willen hebben Haha!