[FOTO] Femke

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Larnaca

[FOTO] Femke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 20:46

Hallo. Doei!
Ik ben sinds vandaag in het bezit van een nieuwe lens, de Canon EF 50mm f/1.8 II.
Erg fijn lensje, ben er nog wel flink mee aan het oefenen, daarom kan ik wel wat tips gebruiken. Lachen

Afbeelding
z-w versie.

Al het commentaar is welkom, graag wel onderbouwend. Lachen

Sindbad

Re: [FOTO] Femke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:43

Ik vind het een leuke foto. Achtergrond is goed wazig, op het hoekje rechtsonder na. Maar daar zal je me verder niet over horen omdat het mij ook niet altijd lukt de achter grond goed wazig te krijgen.

Goed scherp gesteld en ik vind de kleuren mooi. Haar sjaaltje lijkt me wat te storen.
Weet niet of deze foto was geplant, omdat je je lens ging uit proberen. Maar anders moet je toch proberen dat de kleding bij de omgeving past qua kleur Lachen

Verder hele mooie foto Ja

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:07

Ik vind dit echt een hele mooie foto! Ik vidn het sjaaltje juist wel leuk zo Ja Ga vooral zo door!

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 11:35

Hele mooie foto lotte! Ja
Erg mooie wazige achtergrond, sjaaltje stoort mij opzich niet zo. Vind alleen wel dat je kan porberen haar ogen er wat meer uit te laten springen, ik zelf vind het mooier als die opvallen.
Voorderest vind ik het echt een super foto, vooral voor de 1e probeersels met je lens! Nog even oefenen en je krijgt echt onwijs mooie fotos! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 11:54

Mooie foto!
Vind alleen bij het model de mascara onder hier en daar wat klonterig overkomen, wel jammer Ja

Veel plezier met je nieuwe lensje!
heb 'm zelf gister ook gekocht haha..

Ann_l0ves_fe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 12:04

Ik vind hem ook erg mooi Ja
mij stoort, net als Ier, de mascara ook een beetje eerlijk gezegd, maar het sjaaltje vind ik dan wel weer leuk. Ook mooi die achtergrond zo wazig, veel plezier nog met je lens Haha!

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 15:38

haha, de mascara & sjaaltje, tja Tong uitsteken

de foto's maken was niet echt van te voren de bedoeling dus vandaar de wat dikkere make - up enz. Hyper!
kan potjé niks aan doen *LOL*

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 15:44

Ik vind het wel een mooie foto, alleen jammer van de mascara. Nu lijken het net 2 'spinnenogen'. (Teveel mascara en dan gaan de wimpers aan elkaar plakken).

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 21:00

Mooie foto Lot, zeker voor je eerste keer! Ik vind het sjaaltje er leuk bij passen zo hoor, vult wat toe aan de foto! De mascara vind ik inderdaad ook jammer, maar volgende keer beter. Fem staat er ook leuk op. Goed gedaan heuuur Haha!

Larnaca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 11:08

Dankjewel allemaal! Haha!
Tsja de mascara, daar geef ik jullie gewoon gelijk in hoor, zal er de volgende keer op letten. Lachen

Ier: Jij ook veel plezier met de lens. *LOL*

savale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 08:41

Goede foto! Je zou de volgende keer eens kunnen proberen een klein beetje in te flitsen dan hadden haar ogen wat beter uitgekomen denk ik.

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:48

Ik vind de foto mooi, maar de wimpers zien er niet uit sorry.>!! vind het gezicht kwa kleur wat dof.. !

Larnaca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 17:55

savale: Dankjewel voor de tip! Ik zal het de volgende keer eens uitproberen. Lachen

knolle_krack: Tsja, de wimpers. In het dagelijks leven is het toch echt haar eigen keus hoe ze de mascara op doet. Knipoog
Voor de foto is het inderdaad niet zo mooi, maar het was ook niet echt gepland dat ze op de foto moest, maar de volgende keer zullen we er wel op letten. Lachen

x__beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:15

knolle_krack schreef:
Ik vind de foto mooi, maar de wimpers zien er niet uit sorry.>!! vind het gezicht kwa kleur wat dof.. !

is toch inderdaad me eigen keus, hoe ik me wimpers opmaak
en ik vind het wel mooi Lachen

maar volgende x zullen we er inderdaad op letten , *LOL*