wie heeft er ook de canon EOS D60

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

wie heeft er ook de canon EOS D60

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 15:18

wie heeft deze camera ook? heb namleijk een paar vragen over. Heb wel een handleiding in het engels maar kom er niet echt uit

Anoniem

Re: wie heeft er ook de canon EOS D60

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 15:27

Is al een hele oude camera...

Maar wat zijn je vragen? Ik heb niet de D60, maar fotografeer wel met Canon, dus misschien kan ik je helpen Lachen

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 15:45

ik moet door de kijker kijken om een foto te maken. En ik wil graag op het scherm kunnen kijken. en dan een foto te kunnen maken. Maar ik krijg hem niet ingesteld op het scherm

Dat het ene oude camera is maakt me niet uit. Ik ben er heel blij mee omdat het een spiegelreflex is. En aangezien me vorige dat dus niet is. haha

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 15:47

spiegelreflex gaat niet door een schermpje Knipoog, gewoon door de kijker je foto's nemen wordt dat Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 15:53

Op je schermpje kijken terwijl je een foto maakt, dat gaat inderdaad niet met een spiegelreflexcamera. Das ook juist het mooie aan een DSLR, dat je door de lens kijkt in plaats van op een schermpje Haha!

"live view" (op 't schermpje meekijken) hebben alleen de allernieuwste DSLR's van Canon nog maar, das echt pas net ontwikkeld. En dan nog is dat eigenlijk alleen voor uitzonderingsgevallen bedoeld en niet om continu te gebruiken.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 15:55

ow oke haha

ook weer wat bijgeleerd.

thx