[FOTO] 3e keer Studio Fotografie.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Six

[FOTO] 3e keer Studio Fotografie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 09:20

Afbeelding

Afbeelding

Commentaar is welkom! Lachen

smeetjoew

Re: [FOTO] 3e keer Studio Fotografie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 18:49

Ja, netjes gedaan. Kijken lekker weg.
Ik had de piercing even weggepoetst, want ik vind het doodzonde van het gezichtje; maargoed. Dat is mijn afkeer tegen piercings. Knipoog

Verder vind ik het heel belangrijk bij studiofotografie, dat je blik ergens naartoe wordt getrokken. Ik vind het model er zeer verzorgd uitzien en de kledingkeuze vind ik ook goed. De make up is erg goed; niet teveel, maar ook niet te weinig. Dus daar ligt het niet aan.
Ik zit meer te denken aan de ogen. Ik vind het erg prettig als de ogen veel aandacht trekken. Hierbij denk ik niet aan makeup, maar meer aan een beetje nabewerking op de pc. Ik zou de ogen wat contrastrijker maken, zodat er meer kleur en kracht inkomt. Ik vind het nu allemaal wat mat, zegmaar.

Verder wel erg goed gedaan! Heel netjes. Goede composities.

Six

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 10:20

Thanks voor je reactie.
Hmm ja de piercing, maar dit is hoe zij is en dat ga ik niet veranderen.. We kregen opeens de opdracht om de studio in te gaan, dus eventuele voorbereidingen voor make up oid konden we niet echt doen. :p
Maargoed, thanks voor je complimenten!

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 13:49

Hallo nichtje.
Ik zie alleen de eerste foto eigenlijk, dus dan ga ik met mijn niet-professionele commentaar alleen daar op reageren.
Ik vind het een mooie foto. Ik zou er zowieso niets van bewerken, ik hou altijd meer van een onbewerkte foto, zoals ie echt was zeg maar. Mooi geschoten, vind alleen de ogen een beetje nietszeggend zeg maar. En haar wangen een beetje rood. Of dat is in het echt ook zo.. Maar dat weet ik natuurlijk weer niet. Maar ik doe je het niet na hoor melis.