[FOTO] paar foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

timokyana

[FOTO] paar foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 13:34

Ik zou heel graag tips en adviezen willen over mijn foto's.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alvast bedankt. Foto's zijn gemaakt met mijn 1e spiegelreflex camera op de 1e dag.
Alle tips zijn welkom Lachen

savale

Re: [FOTO] paar foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 14:04

Zie zien er ook inderdaad nog een beetje uit van, ik probeer gewoon wat. Maar dat moet je trouwens ook gewoon doen en dan zelf bedenken wat je mooi vind of anderen kritisch laten kijken.
Die 3e is wel weer geinug daarentegen, misschien iets teveel lichaam nog en jammer dat je net die bomen er nog op hebt onderaan...

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 14:07

Ben het wel met savale eens, je ziet goed dat je jouw camera nog niet zo goed kent. Verder vind ik de kleuren van 3 errug gaaf alleen de compositite niet. Een tijd geleden was dit erg in, maar dan moet je het wel op de juiste manier doen anders is het ook niets.

Nog lekker blijven oefenen dus Knipoog

savale

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 14:09

Die 3e kan nog wat dichter langs het paard genomen worden dan wordt ie toffer denk.

riete

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 14:10

Ze zijn zeker niet slecht voor een eerste keer, maar de comosities zijn iet echt spannend, behalve de derde dan. Bij de derde is het alleen jammer dat je vanonder nog net de bovenkant van de struiken/bomen ziet.
Probeer misschien in het vervolg rond al je foto's hetzelfde kader te doen, dan zien ze er meer uit als 1 serie, nu komt dat wat chaotisch over.
veel succes nog met je camera!

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 18:54

Wat voor camera heb je ? Lachen
Je zou bij die eerste foto de achtergrond donkerder kunnen maken, een soort black foto ervan maken.
En niet zo krap bijsnijden, de haren van de onderlip staan er net niet op en dat is jammer..
Bij de tweede foto: Je moet op de ogen focussen bij paardenfoto's (en ook bij andere dieren en mensen Lachen )
Tenzij je echt iets anders moet hebben en je bewust niet op de ogen focussed Knipoog ..
De derde foto is vanuit een raar standpunt genomen maar dat is al genoeg gezegd Knipoog
En ik denk ook dat de foto nog net iets helderder mag zijn, maar je moet wel uitkijken dat je m niet overbelicht Lachen
De vierde foto is wel aardig, misschien even de kleuren opfrissen maar dan is die best oké naar mijn zin Lachen

Succes ermee Haha!