[FOTO]Van alles een beetje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO]Van alles een beetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 10:29

Ik kwam nog wat foto's tegen in mijn PhotoBucket account en volgens mij had ik ze nog niet eerder aan jullie laten zien! (zover ik weet hoor, maar ik kan me vergissen Bloos )
Graag onderbouwd commentaar!

Gaat 'ie!

Afbeelding
Je moet het zo zien deze foto.... ook al issie bewogen, toch vindt ik dat er beweging in de plaat zit (dynamiek van het paard + de ruiter) Of heb ik het mis?

Afbeelding
Een flinke haarbos!

Afbeelding
Waar kijk je naar?

... Binnenkort maar weer eens wat foto's gaan nemen..................

Saskiaatje

Re: [FOTO]Van alles een beetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 22:44

Graag onderbouwd commentaar vraag je. Oké, komt 'ie.

Foto 1: In mijn ogen niet UK-waardig. Verkeerd uitgesneden, ontzettend bewogen en dat geeft mij geen 'spannende, uitdagende' maar meer een slordige sfeer. De foto is overbelicht en paard en ruiter zijn allebei onduidelijk.
Foto 2: Te centrale compositie. Ook een erg standaard foto. Beide paarden zijn amper te zien. Nee, doet me helemaal niets.
Foto 3: Deze moest waarschijnlijk scherpgesteld zijn op het oog, maar dat is mislukt. Voor zover ik kan zien is er op een gedeelte van de wang scherpgesteld en dit geeft geen fijn beeld. Ook vind ik de foto vanuit een verkeerd standpunt genomen en vind ik ook deze foto raar uitgesneden.

Het zijn geen fototechnische hoogstandjes. Als ik jou was zou ik nog fijn door blijven oefenen en het over een tijdje weer proberen op UK.

Six

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:49

Saskiaatje, Onscherpe foto's hoeven niet gelijk mislukt te zijn Knipoog

De eerste foto, ik ben het met je eens dat er dynamiek in zit.. Dit kan ook erg mooi zijn, maar in dit geval had je de foto beter horizontaal kunnen nemen.. voor mij persoonlijk stoort de uitsnede me wat. En de kleuren springen er ook niet echt bepaald uit. Lachen Maar dit alles is een leuk experiment!

Over de anderere foto's ben ik het eens met Saskiaatje.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:56

Jeutje. Ik word horendol als ik te lang naar die eerste foto kijk. Haha! Nee, dat is 'm niet helemaal. Sorry. Lachen

Foto twee vind ik wel cute, maar het is inderdaad geen fototechnisch hoogstandje.

Die laatste vind ik niets, waar kijk ik naar? Tsja, naar de grond I guess. Knipoog En dat lijkt me niet de bedoeling. Aparte uitsnede, maar het doet 'm niet. Lachen

Gewoon dooroefenen. Succes!