[FOTO] Zelfportretten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MandyL

[FOTO] Zelfportretten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 17:38

De eeste is wel overbelicht.. ik zelf vind het niet echt storend..nou tips zijn welkom!

Afbeelding

Afbeelding

Kaiya

Re: [FOTO] Zelfportretten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 17:43

Ik vind ze súpermooi!
Make up is mooi gedaan en je oogkleur komt op de eerste foto echt mooi naarvoor! (Wat heb je een bijzonder lichte kleur trouwens Haha! )

Ik heb niet echt iets aan te merken, behalve dat het misschien wat mooier was geweest als de wat minder overbelicht was, dat jijzelf niet zo weg valt tegen de achtergrond zeg maar. Maar verder is ook dat niet storend..

Mooi gedaan! Haha!

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 17:46

Ik vind dat overbelichte juist prachtig, je shirt vloeit helemaal over in de achtergrond: leuk contrast ook. Make-up had van mij wel wat minder gemogen, ik ben niet zo van de pikzwarte eyeliner op portretfoto's waar een rustig sfeertje hangt. Een dun lijntje en wat mascara was imo ook wel genoeg geweest. Ik stoor me op de eerste foto aan je oorbel; die hangt heel ongemakkelijk. Verder heb ik er niets op aan te merken.

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 17:47

die oorbel was me nog helemaal niet opgevallen! wat zit die vreslijk zeg Bloos

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 17:49

Ik vind de eerste ook geweldig! Alleen stoor ik me aan de hand op de achtergrond. Dat het overbelicht is is niet erg, spreekt juist in deze foto alleen vind ik dat het overbelichte teveel plek in de foto inneemt ipv jou! Dus iets meer 'jij' erop, dan zou ik hem top vinden!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 17:49

Bij de eerste foto vind ik het mooie dat het net lijkt of je in het luchtledige hangt. Echt gaaf! Oorbel had van mij uitgemogen, die stoort idd een tikkie. Tweede foto is ook heel erg mooi, mooie compositie vind ik. Bellen hadden ook daar uitgemogen, ik vind ze niet passen in het plaatje.. Bloos

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 17:59

rijoyco schreef:
Ik vind de eerste ook geweldig! Alleen stoor ik me aan de hand op de achtergrond. Dat het overbelicht is is niet erg, spreekt juist in deze foto alleen vind ik dat het overbelichte teveel plek in de foto inneemt ipv jou! Dus iets meer 'jij' erop, dan zou ik hem top vinden!

Hier ben ik het niet helemaal mee eens: voor mijn gevoel geeft die hand juist diepte. Als ik die wegdenk dan is het net alsof er alleen een romp met een hoofd ligt (brr luguber Huilen van het lachen ). Ook dat het overbelichte overheerst ben ik het niet mee eens: het contrast is heel groot maar je aandacht wordt eerder naar warme (huidskleur) dan naar koude (wit) kleuren getrokken. Zelf vind ik dit contrast juist prachtig. Als je het plaatje kleiner zou snijden krijg je zo'n hokjesidee, nu is het heel ruimtelijk na mijn mening.

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 17:59

aan de ene kant vind ik die eerste foto prachtig maar hoe langer ik er naar kijk hoe raarder ik de foto ga vinden.
Je ogen zijn te dik opgemaakt, die oorbel is storen, en het lijkt net of je geen armen meer hebt.
Verder vind ik je een erg mooi gezicht hebben met mooie sprekende ogen, en die overbelichting vind ik wel iets hebben.

tweede foto vind ik er mooi gelukt alleen jammer van die oorbel en te veel make up.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 18:02

ik vind de eerste prachtig als je er snel naar kijkt. maar ook inderdaad hoe langer ik kijk.
Krijg ik alleen pijn in me nek als ik naar je houding kijkt Nagelbijten / Gniffelen

KiekKiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 18:02

Mogen we die 2e in kleur zien? Ik ben ook niet echt fan van de 1e door je houding. Makeup, overbelicht en hand vind ik juist wel mooi.

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 18:59

Foto`s vind ik prachtig 1e is mooier als 2e kwa licht dan, maar die hand links van de 1e foto erg jammer.

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 19:40

de 'hand' is trouwens een voet.. Lachen
bedankt voor alle reacties ik zal zo even de kleur foto plaatsen Knipoog

Edit: typfout

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 19:49

Ik mis iets van scherpte, of ligt dat nou aan mij? Kleuren zijn mooi, leuk model, maar ik mis gewoon een stuk scherpte. Ook is het jammer dat je maar een klein deel van de foto bent, en niet echt hèt onderwerp. Het witte deel is me net iets te groot.

Uitdrukking op je gezicht vind ik wel mooi! Nog een poging dan maar? Knipoog Haha.

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 07:55

o oh.. ik ben helemaal de foto vergeten.. nou als ik vanavond thuis kom...Knipoog

scherpte missen ze absoluut niet.. als je m heel groot uitvergroot in mn gezicht istie loeischerp.

idd.. nog een keer proberen dan Tong uitsteken

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 08:34

op 2 mis ik ook scherpte, jouw trui lijkt scherper dan jouw hoofd
in de eerste vind ik de lijnen van het dekbed (?) erg gaaf, geeft diepte