[TEK]Paerden uit den olden doosch

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[TEK]Paerden uit den olden doosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 10:21

Hier een paar tekeningen die ik weer teruggevonden had in een doos tijdens het uitspitten van mijn kamertje! Ook weer in dat ludieke stijltje van mij! (stijl van mij wordt nu eindelijk gewaardeerd!)

Afbeelding
Ahum, dit MOEST dus een fjord voorstellen, alleen dat lijf is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeelse lang!

Afbeelding
Paard in het hoge gras, inclusief grasbuik!!

Afbeelding
Probeerseltje uit 2004(!!!!!) Toen ging ik pas echt goed paarden tekenen!

Afbeelding
Paard met veulen, tot nu toe één van de beste, vindt ik althans.......

Afbeelding
Een Pinto, alleen de verhoudingen kloppen zoals gewoonlijk niet echt! Haha!

Afbeelding
Haha, nice try Michael (ik dus!) Ik dacht toen ik hem klaar had dat alles klopte..... niet dus!

Afbeelding
Yup, goed gezien: ANKY IS KAAL!!! (nooit meer aan toegekomen, blijkbaar!?!?!) Maar dat HOOFD van dat PAARD... OEIIIII!!!!!!

Afbeelding
Lelijk.... yuch! Boos! Dat paard ziet er niet uit en de ruiter lijkt net alsof die elk moment naar de wc toe moet! (geen idee meer wie het voor moest stellen....)

Shego

Re: [TEK]Paerden uit den olden doosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 14:33

Ik vind ze wel grappig,idd verhoudingen kloppen niet helemaal maar het heeft toch iets!!!
En zoals je zelf zegt vind ik die merrie met veulen de beste(dat plaatje herken ik,uit de Paardenencyclopedie toch?? Knipoog

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 15:20

Shego schreef:
En zoals je zelf zegt vind ik die merrie met veulen de beste(dat plaatje herken ik,uit de Paardenencyclopedie toch?? Knipoog
Hoe wist je dat?? Haha! Boek heb ik al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer, whahaha!!!

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 13:43

ik vind die van de merrie met veulen ook al heel aardig en de trekpaarden zijn ook goed, vooral de hoofden dan, de borsten en benen zijn wat minder.
en het laatste plaatje is ook al waar heel veel mensen tevreden mee zouden zijn.

ik zou gewoon nog even flink dooroefenen op verhoudingen, gaat helemaal goed komen Ja