Omdat ik zoveel topics zag met zulke mooie foto's, dacht ik: 'laat ik ook eens een poging wagen'. Dit is voor mij de eerste keer dat ik serieus natuurfoto's maak. Het plan was om foto's van mijn hond te maken tijdens het uitlaten maar dat lukte niet dus ik ga eerst goed oefenen op planten en bloemen. De foto's zijn op 25 mei, om ongeveer 3-4 uur gemaakt.
Ik verwacht natuurlijk heel veel tips van jullie
. Maar ga mij niet gelijk afkraken. Ook heb ik bij elke foto mijn mening eronder gezet + mijn eigen verbeterpuntjes. Ik fotografeer met een DV3010.
Kwaliteit is door het uploaden achteruit gegaan
(ik vond het jammer om ze te bewerken)Nou genoeg gel*lt, hier de foto's
----

Deze vind ik niet zo heel mooi. Hij is scheef en ik heb niet echt ééñ punt wat ik duidelijk had willen maken.

Deze vind ik mooier dan de vorige. Hij duidelijker maar het zonlicht vind ik niet zo mooi.

Deze vind ik heel mooi, alleen zonde van de kwaliteit

Deze vind ik redelijk. Maar het bloemetje waar ik op in wilde zoomen is wazig geworden

Deze vind ik heel mooi. Let niet op de persoon links.

Ik vind de 'waas' op deze foto's wel wat hebben

Dit is mijn lievelingsfoto. Hij was eerst heel erg mooi maar door het uploaden niet meer

EDIT: Wijziging
ik vind ze allemaal wat te donker, en ze zijn niet scherp, er is niet 1 punt waarvan je zegt, die is mooi scherp, en de rest erom heen niet..