[SITE] fotografie portfolio

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

savale

[SITE] fotografie portfolio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 07:15

Zo ik ben even druk bezig geweest met een website over mijn fotografie kunsten. Ik moet er nog meer foto's opzetten en wat tekst aanvullen, maar het begin is er:

http://foto.savale.nl

Wat vinden jullie er van?

girlyggirl

Re: [SITE] fotografie portfolio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 07:20

ziet er goed uit hoor! de eerste vind ik persoonlijk niet zo "speciaal" maar vooral de laatste is super! Ja ik heb een sportief gebouwde haflinger met lange witte manen, staart en voorpluk en woon in den helder... als je het leuk lijkt hem te fotograveren wil ik wel de reiskosten delen?!

ik zag namelijk dat je opzoek was naar modellen Bloos
Laatst bijgewerkt door girlyggirl op 26-05-08 07:27, in het totaal 1 keer bewerkt

savale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 07:26

Bedankt! Ik fotografeer nog niet zo heel lang, maar het gaat wel steeds beter. Ik zoek liever iets meer in de buurt, maar als dat niet lukt dan laat ik het je weten! Reiskosten heb ik trouwens niet, maar een ritje Den Helder kost me beetje veel tijd Lachen

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 07:29

ok Haha! ik begrijp dat je met openbaar vervoer moet?! das idd minder haha succes in ieder geval met je fotos Tong uitsteken

savale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 07:30

Nee dat niet, auto van de zaak, maar is wel anderhalf uur rijden.

sunny_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 16:50

Ziet er netjes uit hoor Ja Overzichtelijke site.
Vind de foto's die er tot nu toe op staan leuk, vooral de laatste is erg mooi.

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 19:24

Ziet er super uit! Mooi netjes strak en overzichtelijk!
Portfolio moet nog worden aangevuld maar daar ben je mee bezig Lachen

savale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 19:59

Ja ik zal binnenkort weer eens wat plaatsen in t commerciële topic, misschien dat er wat happen op n gratis shoot. Lachen

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 20:05

savale schreef:
Ja ik zal binnenkort weer eens wat plaatsen in t commerciële topic, misschien dat er wat happen op n gratis shoot. Lachen

Daar zal je zéker veel reacties op krijgen! Knipoog

Serengo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 20:09

Mag ik happen? Waar woon je ergens? :d

Nu het topic inhoudelijke deel: Site ziet er goed overzichtelijk uit. Alleen de 1e keer zag ik bovenaan de balk niet.. Verder heel netjes en proffesioneel gedaan! Toppie

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 13:41

Ik heb gehapt Haha! *contact gezocht.

Ik vind het er ook zeer netjes uitzien Lachen

savale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-08 14:50

Serengo schreef:
Mag ik happen? Waar woon je ergens? :d

Nu het topic inhoudelijke deel: Site ziet er goed overzichtelijk uit. Alleen de 1e keer zag ik bovenaan de balk niet.. Verder heel netjes en proffesioneel gedaan! Toppie

Sorry voor mijn eerste shoots zoek ik het liever wat dichterbij, omdat ik het zonde vind om anderhalf uur te rijden als ik niet zeker weet dat ik goede foto's ga maken Huilen van het lachen Maar toch bedankt!

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 20:01

savale schreef:

Paardjes staan in Vinkeveen dusse als je gratis shoots gaat doen en het dichtbij huis wil zoeken mag je die van mij wel lenen Clown
Een van de paardjes kan (als ze zin heeft, en dat is niet altijd) ook nog heel woest steigeren op commando Duivel

Six

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:42

Netjes! Gewoon erg netjes!
Eigenlijk heb ik er weinig commentaar op. Haha!

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:49

Ik vind je site qua opzet leuk, niet te standaard, maar ook niet te apart. Wel vind ik het jammer dat ik veel tekst zie en weinig foto's. Ik ben als klant niet zozeer geinterreseerd in lange verhalen over de fotograaf zelf, meer in zijn foto's.....dat verhaaltje lees ik misschien later!

Daarnaast staan er nog niet zoveel foto's in je portfolio, dat is niet erg, maar omdat je veel subkopjes hebt valt het wel erg op dat er maar 1 of 2 foto's in staan. Als je subkopjes wil maken zou ik kiezen voor portret mens en portret dier o.i.d. welke mensen en dieren dat zijn maakt niet veel uit lijkt me.

Ik ben best een luie internetter, ik vind het storend het als ik eerst allelei menutjes en linkjes moet doorklikken voordat ik foto's zie. Een foto van jezelf vind ik wel wat toevoegen, maar of dat de enige foto moet zijn die op je voorblad komt weer ik niet...ik zou het persoonlijk niet doen!

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 10:57

Je site is redelijk netjes opgezet.
De nagivatie is in elk geval heel goed!

Ben het ook wel een beetje met rijoyco eens dat mensen meer foto's willen zien.
Maar het feit dat er veel knoppen zijn stoort me niet.

En persoonlijk kan ik niet erg duidelijk opmaken hoe je foto's maakt, ehm, hoe zeg ik dat... Iets te weinig persoonlijkheid, ik heb het niet over de foto van jezelf, maar meer de stijl waarin je je foto's maakt komt bij mij nog niet goed over.
Dit zal wel zijn omdat je nog niet zo heel veel foto's hebt staan dus ik denk dat dat nog wel komt Lachen

Ook lijken sommige foto's in je portfolio wat pixellig (vooral een paar foto's van de schimmel)

Verder zou ik willen dat ik zo'n overzichtelijke site kon bouwen, ben er momenteel wel mee bezig maar het wil nog niet allemaal even soepel lopen Knipoog

Succes ermee Knipoog

savale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 12:14

Super commentaar, hier kan ik echt wat mee!

Die pixellige foto's zul je wel vooral hebben bij de rechtopstaande foto's? Als je scherm niet groot genoeg is komt het er niet full screen op te staan, misschien dat ik dat nog even kan veranderen, of ik moet mn foto's kleiner maken.
M'n indeling is ook niet helemaal lekker nog. Even iets te veel klikken voordat je de echte foto's ziet...
Een echte stijl heb ik geloof ik ook nog niet, maar zodra ik daar wat meer bedreven in ben zal ik dat er zeker proberen in te leggen!