[FOTO] klein kruiskruid

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tinky12

[FOTO] klein kruiskruid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-08 22:56

Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het stoeien met een digitale spiegelreflex camera,de Nikon 70D met 28-200mm lens.

Mijn meest favoriete onderwerp zijn mijn eigen paardjes maar zo af en toe maak ik foto's voor de website over kruiskruiden ( http://www.jakobskruiskruid.com )

Het gaat er daar vooral over hoe de planten eruit zien in detail en verschillende groeistadia. Omdat er veel mensen de site bezoeken maar er eigenlijk geen terugkoppeling is van de foto's wil ik er hier een aantal plaatsen om de nodige tips te vergaren Haha!

Ondanks dat de detail van de plant het meest belangrijk is,wil het oog ook wat...mooie lichtval en interessante composities zijn toch wel een streven Bloos .

Dit zijn foto's van Klein Kruiskruid,een familielid van het Jacobskruiskruid.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Brand maar los Haha!

Groetjes,Tinky

Bonte

Re: [FOTO] klein kruiskruid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 16:03

Ik wist niet dat je ook al een D70 had. Heb je die al lang?
1e en 3e foto zijn wel goed, alleen bij de 2e is het cenrtrum van de foto niet scherp ofzo. Kijk niet lekker, weet even niet te omschrijven.
Vind toch je paardjes een beter onderwerp Knipoog Haha!

Tinky12

Re: [FOTO] klein kruiskruid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 19:44

Heb hem al een tijdje....
Soms moet je wel een wat anders op het plaatje zetten he...en zoals ik al zei,deze foto's zijn een zeer nuttige om mensen kennis te laten maken met deze plant zodat ze hem leren herkennen Knipoog
Heb je nog tips?? Haha!