[TEK] gewoon zomaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

[TEK] gewoon zomaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 15:37

Ik dacht laatik mijn creatieve uitspatting maar eens op bokt zetten Tong uitsteken
Hij is niet erg scherp omdat ik geen scanner heb, dusheb het geprobeerd met me nieuwe camera waar ik de flits vor savonds nog niet heb uitgevonden Haha!
De tekening komt uit een scene van een spel wat ik altijd speel Final fantasy 7
Het komtuit een scene waar deze vrouw haar leven heeft gegeven voor degene waar ze van houd, en nu "laten ze haar gaan" in een soort betoverd meer waar zij thuishoort.
Let op het is een schets en het is GEEN professionele tekening, commetaar mag mits opbouwend
Leuke reacties zijn uiteraard ook welkom Tong uitsteken Haha!

Afbeelding

Rebel_Jits

Re: [TEK] gewoon zomaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-08 17:43

Is dat dat ene blonde meisje waar Cloud steeds over droomd in Final Fantasy: Advent Children? Want zij is echt leuk ^^

Maargoed commentaar: Haar nek lijkt heel lang. Misschien kan je de kraag van haar jasje langer maken, zodat haar nek korter lijkt. En dan de kraag aan de kant waar je tegenaankijkt, zegmaar. Je kan ook haar nek aan de andere kant van de oorbel een beetje tevoorschijn laten komen, zeker bij de overgang naar haar schouder.
Haar jasje loopt onder haar rechtarm (die vooraan) wat gek. Die zou ik meer laten wegdraaien achter haar lichaam.

Verder: leuk! Die haren zijn mooi gelukt, die lukken mij nooit Huilen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-08 20:20

Rebel_Jits schreef:
Is dat dat ene blonde meisje waar Cloud steeds over droomd in Final Fantasy: Advent Children? Want zij is echt leuk ^^

Maargoed commentaar: Haar nek lijkt heel lang. Misschien kan je de kraag van haar jasje langer maken, zodat haar nek korter lijkt. En dan de kraag aan de kant waar je tegenaankijkt, zegmaar. Je kan ook haar nek aan de andere kant van de oorbel een beetje tevoorschijn laten komen, zeker bij de overgang naar haar schouder.
Haar jasje loopt onder haar rechtarm (die vooraan) wat gek. Die zou ik meer laten wegdraaien achter haar lichaam.

Verder: leuk! Die haren zijn mooi gelukt, die lukken mij nooit Huilen

Dankje, die nek hoort zo lang komt denk ik ook omdat ze het hoofd achterwaarts houd een beetje:P het plaatje waar ik eht van nagetekend heb heeft het ook zo lang, Het jasje is gewoon erg breed Lachen
En het is Aeris ja

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 18:54

Het plaatje is inderdaad wat onscherp maar flitsen lijkt mij ook niet echt een optie. Lukt het met de macro-functie niet om een betere foto te maken? Lachen

Het ziet er wel heel mooi uit zeg, lekker strak getekend. Voor een schets staan er ook al veel mooie detailstukjes in die er heel interessant uitzien Ja .
Ga je deze nog uitwerken of laat je hem zo? Lachen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 20:22

Naomi21 schreef:
Het plaatje is inderdaad wat onscherp maar flitsen lijkt mij ook niet echt een optie. Lukt het met de macro-functie niet om een betere foto te maken? Lachen

Het ziet er wel heel mooi uit zeg, lekker strak getekend. Voor een schets staan er ook al veel mooie detailstukjes in die er heel interessant uitzien Ja .
Ga je deze nog uitwerken of laat je hem zo? Lachen

Bedankt voor je leuke reactie!

Ik weet nog niet wat ik er mee ga doe, ben altijd heel bang met inkleuren da tik het verziek of iets, maar misschien nog de water effecten erbij tekenen.
Nu ben ik met een nieuwe tekening bezig, een soort tribal dragonfly maar ben er even mee gestopt omdat ik even geen inspiratie meer heb haha