Commentaar is natuurlijk welkom, graag zelfs!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

bizzybijtje schreef:Verhoudingen kloppen niet helemaal.... verder vind ik de manen en de voorpluk wat simpel, en de oren kloppen niet. Kleurgebruik is wel leuk, maar kan wel gedetailleerder!!! Succes
)
Nu zie je bijv. witte lijntje langs de oren, dat is erg jammer. De rest is toppie!
Knoesje schreef:Complementaire kleuren zijn kleuren die tegenover elkaar in de kleurencirkel liggen.
Zo is de complementaire kleur van geel bijv paars,
van rood is dat groen en van blauw is dat oranje.

!
Naomi21 schreef:Jazeker wel!!!Volgens mij werk jij er met veel plezier aan?
Ik zou helemaal niet proberen een perfect paard neer te zetten, dit heeft juist zoveel meer! veel leuker en speelser om naar te kijken! Ik zou hier lekker mee doorgaan, en hier écht je eigen stijl van maken.. en dan verkopen maar!
Leuke stijl!_Tivoli_ schreef:Hij lijkt op de oude ava van Ethelate @bokt. Zo'n haf met een priemend lipje
met die dunne lijntjes, heel leuk! Niks aan doen, zo vind ik het veeeeel leuker
Slotty schreef:uitvergroten? het is toch een schilderij, schilder je hem dan nog een keer? Heb je wel eens een fjord gedaan trouwens?
Ethelate schreef:Leuke stijl!
Ik vind dat witte randje helemaal niet storend,
juist wel bij de stijl passen!_Tivoli_ schreef:Hij lijkt op de oude ava van Ethelate @bokt. Zo'n haf met een priemend lipje

suus_ schreef:Toen ik net je topic aanklikte en je foto zag dacht ik huh? het klopt niet helemaal, maar er zit zeker wat moois in. Zoals idd gezegd wordt, je eigen stijl, ik vind dat je het leuk doet. Heb je nog meer schilderijen of tekeningen?