[FOTO] Wat oude foto's van mij.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roverrr

[FOTO] Wat oude foto's van mij.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 08:13

Ik zat laast een beetje rond te kijken, en toen kwam ik nog wat fot's van mij tegen die ik eigelijk wel mooi vond. Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Supper jammer van de achtergrond.

Afbeelding

Afbeelding
Dit is nog een foto van vakantie, ik vind hem nogsteeds zo geweldig. Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding
Ohh me naam staat verkeerd geschreven Bloos

Afbeelding
Bij deze ook erg jammer van de achtergrond.

Alle foto's zijn gemaakt met een Fujifilm F5600.

DolceGabbana

Re: [FOTO] Wat oude foto's van mij.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 08:37

Foto 1: Een hele mooie foto, de libelle staat er mooi scherp op! Ik stoor me wel aan de rondjes (wat zijn het eigenlijk? Druppels) om hem heen!
Foto 2: Mooie foto zo van die vogel maar ik had liever een kleiner stuk onscherp gezien, misschien kan je hem bijsnijden!
Foto 3: Super mooie foto, jammer dat de snorharen er net niet helemaal op staan! Verder had hij misschien iets scherper gemogen!
Foto 4: Super mooie foto! De hele neushoorn is mooi scherpgesteld! Zoals je zelf al zegt, super jammer van de achtergrond! Ik zit ook nog wel eens met het probleem van een te drukke achtergrond Knipoog
Foto 5: Schitterende foto, weinig commentaar maar had het kuiken er liever iets meer op gezien! Snavel past er net op!
Foto 6: Mooie foto, heldere kleuren maar hij lijkt iets scheef genomen te zijn! Hier heb ik af en toe ook last van, m'n moeder zegt dan (als ik een foto van de zee gemaakt had): ,,Sanne, De zee loopt leeg Tong uitsteken !! ".
Foto 7: Deze foto spreekt me nog meer aan dan de vorige, een duister strand en mooie heldere kleuren in de lucht! Mooie positie, ik vind de schaduw rechtsboven die in de zee weerspiegelt erg mooi!
Foto 8: Schitterende foto, je hebt geluk gehad met het schieten ervan *LOL* Meestal is het moeilijk om vlinders op de foto te zetten aangezien ze nogal snel wegvliegen als je er met een fototoestal aan komt lopen ! De vlinder is super mooi scherpgesteld, achtergrondkleur past mooi bij de kleuren van de vlinder! Absoluut geen commentaar!
Foto 9: Schitterende opname! Mooi scherp, je kan z'n haren bijna tellen Haha! Inderdaad jammer van de achtergrond! Deze foto spreekt me erg aan!!

Veel succes met het fotograferen!