[FOTO].. Kat met vogeltje...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Smart

[FOTO].. Kat met vogeltje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 18:42

Vandaag onderweg om te gaan wandelen met een paard en toen zag ik een kat met een vogeltje, had honger denk ik.. De natuur hè...

Ik heb mijn camera nu ongeveer 3 weken en ik moet nog heel veel ontdekken maar vond deze wel aardig...

Sommige zijn niet helemaal scherp en wat overbelicht en verder moet ik erg mijn best doen om de volgende keer gewoon een hele kat op de foto te zetten en niet steeds de helft Knipoog...
Kwalitiet is wel wat achteruit gegaan..

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-XPFO8BBY.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-86WEMD8Y.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FGA4T3TY.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CCAI7A87.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BA4RUP3H.jpg

Ik heb trouwens een Canon 400D met kitlens..

Commentaar en advies, graag...!!

Novalues

Re: [FOTO].. Kat met vogeltje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 08:49

ik ben niet zo weg van de foto's. Je had beter op de hoogte van de kat kunnen gaan zitten. Ook de kat er helemaal op zetten zou beter zijn. Persoonlijk zou ik al ik jou as de kleuren ook nog wat levendiger maken.

Estar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 08:54

Hahaha meer levendig?? met een dode vogel?
Vind het persoonlijk verschrikkelijke foto's.....

Butterfly14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 09:24

Ik vind het erg slecht te beoordelen zo. Ten eerste is het zeer irritant dat ze in link staan, ten tweede zijn ze geüpload met mijnalbum en kan ik dus niet goed beoordelen hoe het zit met de kwaliteit (het lijkt alsof het heel erg verscherpt is bv). Ik heb de eerste drie gekeken en vind het er vooral uitzien als 'kiekjes'. Op zich lijkt de scherpte bij de tweede en de derde goed, maar nogmaals, dat is erg slecht te beoordelen.
Je kunt ze beter uploaden bij bv imageshack.us en dan nog een keer hier neerzetten. Lachen

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 15:30

Ze waren te groot om gewoon te plaatsen en idd de kwaliteit is niet geweldig na het uploaden bij mijn album..
Ik kan dat andere eens proberen idd...

Hoe kan ik kleuren levendiger maken..?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 15:36

fotoshoppen of intellingen camara. verder ben ik er ook niet we van. zoiezo zou ik als ik jou was niet meer mij album oploaden. en als je zo'n klein dier foto grafeerd. op de grond gaan liggen. verder moet je of de kat er helemaal op zetten of echt alleen zijn kop. en op de laatste foto horizon recht houden. dit verpest heel je foto. dus ook ik vind het huis tuin en keuken foto's

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 15:38

IK vind de foto's niet erg mooi, de 4e vind ik wel wat hebben Haha!.

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 15:39

Smart schreef:
Ze waren te groot om gewoon te plaatsen en idd de kwaliteit is niet geweldig na het uploaden bij mijn album..
Ik kan dat andere eens proberen idd...

Hoe kan ik kleuren levendiger maken..?

uploaden bij pocketbucket, dan gaat er geen kwaliteit verloren. En je afbeeldingen van te voren verkleinen met een bewerkingsprogramma zodat je ze niet meer in een link hoeft te zetten.

Vind het persoonlijke leuke kiekjes voor beestenboel maar niet voor uit de kunst Bloos

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 15:44

Je hebt ook gelijk hoor, te hoog gegrepen.. Bloos...

Okè bedankt, daar ga ik een keer mee aan de slag...

@ Nini_roosje, ik zie wat je bedoeld idd, zo had ik het nog niet bekeken.. Altijd goed dat een ander dat dat juist even zegt.. ( de horizon heb ik het over )

En verder is het ook maar gewoon foto's maken en we hebben ons al opgegeven voor een cursus ( en dat blijkt nodig haha ).. En beetsenboel had ik eerlijk gezegd nog nooit gezien, wist alleen dat je hier lekker veel commentaar krijgt waar je wat mee kan..Lachen

Brnc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 15:44

Probeer eens up te loaden met photobucket, krijg je betere foto's en dan gewoon als plaatje in je bericht

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:35

Zoals in de regels van [UK] te lezen is, hier te vinden: [UK] Welkom op [UK] - De regels!
Moeten afbeeldingen direct zichtbaar zijn in een topic. Vandaar hier een slotje.
Als je de foto's zichtbaar maakt kan je een nieuw topic openen Lachen