Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

.
, maar voornamelijk via mijn teamlid heb ik veel mee gekregen, ook nog getwijfeld met een vriend van bas mee te gaan naar de begravenis, maar voelde me daar toch niet thuis gezien ik het jongetje in eigen persoon niet goed kende.
, dat dit je zo aan het denken zet vind ik toch wel een heel gebaar tegenover bas.
Citaat:De groene sprietjes kriebelden bij haar tenen, en haar ellebogen. O, en aan haar pols merkte ze toen ze iets verschoof.

Citaat:Je man zorgt wel voor de barbecue tegen de tijd dat ze moeten eten.
Citaat:Het was alleen jammer dat het weer in Nederland minstens net zo goed was, schoot er door haar heen toen er een wolk voor de zon schoof.
Citaat:‘Paul, hij ligt.’ het jongetje had moeite om een zin te formuleren.

Citaat:Paul is van de glijbaan afgekomen, uh, gevallen. Jullie moeten komen, hij beweegt niet meer.’ Bracht het jochie hijgend verslag uit.
Citaat:Hoewel Meredith net nog vertederd was vanwege het blonde jongetje dat in zijn zwembroekje bibberend hen kwam waarschuwen dat er iets gebeurd was sloeg alles nu acuut om.

Citaat:Henk stond ook al.

Citaat:Terwijl de uitklapstoel van Henk wat stond te wiebelen hees zij zich ook overeind.

Citaat:‘Au, verdorie.’ riep Meredith.
Citaat:‘Kijk je uit mevrouwtje?’ Vroeg de overbuurman.
‘Nee!’ Schreeuwde ze boos uit.
Citaat:Paul. Dacht ze weer.
Citaat:Er stonden grote mensen om heen, badmeesters, en die praatte heel zorgelijk in het Frans.
Citaat:‘Wat is er?’ had hij en willen vragen, maar zij verstonden hem ook niet.
Citaat:Jeffrey was even oud als Paul en dus luisterde Jerry braaf.

Citaat:Maar nu vroeg hij zich af of Jeffrey niet beter had kunnen blijven.
Citaat:‘Nee, je moet afstand houden Jochie,’ zei de man voor Jerry kon protesteren.
Citaat:‘Maar het is mijn broer.’ bracht hij als nog uit.
‘Dan moet je zeker even afstand houden.’ nu klonk de toon van de man heel anders

Citaat:Dat stinkmodder zwembad ook.
vast goed voor je huid - sorry moest echt even heel hard lachen, ondanks de ernst van het verhaal.Citaat:Hoe was Meredith? vroeg hij zich af.
Citaat:Ja, kijk maar. Dacht hij zuur.
Citaat:Het zwembad kwam veel te langzaam in zicht, maar toen hij er was schrok hij.
Citaat:Rot eens op.’ snauwde hij naar een te bruine vrouw die expres voor hem ging staan.

Citaat:Zeg, ik wil deze sensatie ook niet missen hoor.’ snauwde die. ‘Jij ben trouwens twee meter.’
Citaat:Dat was genoeg om iedereen een stap opzij te laten doen.
Citaat:Zijn inmiddels ook bevroren hart sprong een stukje op.
Citaat:Toen zag Jerry iets waar hij zo van schrok, dat hij jaren later het beeld weer kon oproepen.
Citaat:Wat lag zijn hoofd er raar bij? Bedacht Jerry ondanks alles.
Citaat:Nadat ze gekalmeerd was door de aardige overbuurman, die haar de hele tijd mevrouwtje noemde, was ze op weg gegaan.
wat ik wel heel informeel vind. Mevrouwtje vind ik prima 
Citaat:Ze wilde ze allemaal wegschreeuwen, maar ze had geeneens de puf om mensen te vragen aan de kant te gaan.
Citaat:‘Henk?’ Henk knikte.
Citaat:Wat was er met Paul? Vroeg Jerry zich nog altijd af.
Citaat:Moeders en vaders huilden toch niet?

Citaat:Waarom leek opeens alles in slow motion te gaan? Wilde Meredith weten.
Citaat:Haar zoon lag dood in de armen van haar man en zijn had zijn dode hand in haar levende handen.
Citaat:Wat was dit. fiets alles.

Citaat:Normaal had hij Ambulances spannend gevonden
Citaat:Het jochie leek in schok en zei niets.
Citaat:‘de Ambulance is er.’ het klonk niet hoopvol.
Citaat:Voor Merediths gevoel draaide de wereld niet meer.
Citaat:Ze hoorde dat iedereen ongerust klonk, ze wist niet wanneer ze weer was begonnen met dingen horen.
Citaat:Hij werd op een Brancard gelegd.
Citaat:Ze moest mee, kom op, doe het weer. Gebood ze haar knieën.
Citaat:‘Ga dan maar.’ hij klonk vriendelijk en vooral bezorgd.
Citaat:Helaas werkte zijn hersens
Citaat:Meredith was ondertussen ook mij de ambulance.
[/quote]Citaat:De kots van zijn vader stonk vond Jerry.