[FOTO] sunshine

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Viet

[FOTO] sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-08 12:20

Heerlijk weer was het de afgelopen dagen, tijd voor foto's!

Ze zijn gemaakt met een fuji finepix s5700. Kwaliteit is iets achteruitgegaan door het uploaden, erg jammer.

Dit is overigens mijn eerste topic op uk, dus wees een beetje lief voor me Haha!

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

Als alles goed is ga ik binnenkort over op een canon. Nog even kijken welke.

savale

Re: [FOTO] sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 13:15

Niet slecht! Ook niet echt heel bijzonder. Ze zijn in ieder geval scherp.
Het idee van die losse bloem is wel leuk, het had nog gaver geweest als je m nog wat meer had kunnen isoleren van de achtergrond.
Voor die 2e: probeer wat meer contrast te creeeren, nu weet ik niet waar ik moet kijken.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:27

De foto's spreken me erg aan Ja
En net als Savale zegt, het zou nét wat mooier zijn als je meer contrast hebt in je foto. Ik zou de gele bloemen graag wat feller gezien hebben Ja

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-08 18:04

Bedankt Haha!

Ik vind het erg moeilijk om met deze camera lekker bezig te zijn omdat er zoveel automatisch opzit. Ik ben echt toe aan een nieuwe Bloos

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 18:37

savale schreef:
Niet slecht! Ook niet echt heel bijzonder. Ze zijn in ieder geval scherp.
Het idee van die losse bloem is wel leuk, het had nog gaver geweest als je m nog wat meer had kunnen isoleren van de achtergrond.
Voor die 2e: probeer wat meer contrast te creeeren, nu weet ik niet waar ik moet kijken.

Hier ben ik het helemaal mee eens, niks aan toe te voegen. Haha!

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 22:54

Viet schreef:
Bedankt Haha!

Ik vind het erg moeilijk om met deze camera lekker bezig te zijn omdat er zoveel automatisch opzit. Ik ben echt toe aan een nieuwe Bloos

Leuke fotos, maar ik ga mee met de rest, hoef ik niet nog een keer te herhalen toch Lachen Tong uitsteken
Probeer volgende keer ook andere composities, alles is nu een beetje centraal, probeer wat nieuws, wat geks!

Over je camera, de fujifilm s5700 heeft heel veel opties, je kan op automatisch fotograferen maar ook alles zelf handmatig invullen.
Mijn NikonD60 heeft niet super veel meer opties dan de s5700, behalve dat ik lensen kan verwisselen..
Ikzelf had deze camera voor mijn nieuwe, en als hij niet kapot was gegaan, had ik hem nog een tijdje gehad. Heerlijk dingetje!